SISTE KVELDEN ALENE

Dette året har gått så fort! Det har jo nesten bare flydd av gårde og jeg husker nyttårsaften sist år som om det var i går. Men jeg er rimelig klar for enda et år og er klar for å oppnå nye mål i 2017! Jeg håper dere alle sammen har hatt et fantastisk år og ikke minst at dere får en like bra start på 2017. I dag har jeg prøvd å filme inn en nyttårs sminke look, som egentlig gikk rett i dass. Den ble ikke vellykket, og vet mange ønsket en slik video derfor skal jeg prøve å heller få filmet en GRWM istedenfor. Jeg håper virkelig jeg får tid til det i morgen, skal prøve å legge inn tid til det.

Jeg har også vært en tur innom på Amanda. Der byttet jeg noen gaver som jeg fikk til jul, enten som ikke passet eller som ikke var helt min stil. Jeg brukte også opp noen gavekort som jeg hadde der, jepp jeg er en slik som ikke klarer å vente med slikt som gavekort osv. Resten av kvelden skal jeg bruke på å slappe av, ta litt ansikt masker og nyte siste kvelden min alene i 2016! Ser så mye frem til hva morgen dagen bringer. 

blogges

1 kommentar
    1. Kjære Therese.
      Jeg vil at du skal vite at du er en ganske stor inspirasjon for mange. Jeg må selv si at du er et stort forbilde for meg gjennom blogg og youtube. Jeg har selv begynt med blogg og youtube fordi jeg ble inspirert av deg. Du er verdens beste blogger og youtuber skule virkelig ønske at jeg selv kan komme så langt som du har. jeg har fult bloggen din nesten når du begynte. Og du har blitt så utrolig flink. Du er skikkelig pen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg