HAPPY NEW YEAR

GODT NYTTÅR DERE! Det er offisielt 2017, og vi kan starte på en ny start og jeg gleder meg til å dele 2017 med dere. Jeg hadde en fantastisk fin feiring med mange kjekke personer i løpet av gårsdagens. Jeg håper dere stor koset dere for det er noe dere fortjener alle sammen. HER, finner dere min aller siste video fra  2016 der jeg takket dere for året som har vert og hadde med en liten q&a. Jeg har allerede filmet inn min første video for 2017 og har mange planer for kanalen som jeg gleder meg til å dele med dere.

Jeg ønsker bare å takke dere som har vært med meg i gjennom hele 2016, dere som kom i løpet av 2016 og dere som har gjort dette året amazing! Dere er absolutt noen av de som har gjort dette året til et utrolig bra og minnerikt år. Jeg har fått opplevd så mye bra i løpet av året og hatt noen nedturer men har klart å kommet meg vekk fra. Jeg har koset meg med å dele 2016 med dere og kommer til å bli minst like bra å dele det nye året med dere!

Jeg gleder meg til å finne ut hva dette året bringer! HAPPY NEW YEAR, enjoy every fuckin’ piece of it!

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg