ØNSKER FLERE DAGER SOM DETTE

Heisann!

I dag har jeg hatt en skikkelig produktiv dag! Jeg har fått filmet inn en krevende video til dere som kommer til å komme opp på kanalen så fort som mulig. Jeg har så mange videoer til dere nå som jeg gleder meg til å vise dere. Det er noe som jeg ser virkelig frem til.  Jeg ønsker virkelig flere dager som dette der jeg får gjort så mye som mulig. Dere som har fulgt med meg lenge nok vet godt at jeg helst ønsker å ligge i senga å se på serien Grey´s Anatomy. 

Men i dag har jeg faktisk fått gjort en del prøve øving, tatt en god hjemme trening økt, skal snart bake rundstykker (fikk sykt craving på det i går kveld!) og har filmet videoer. Jeg har fått gjort alt jeg ønsker og dagen er enda ikke over? Jeg som føler det har gått så fort. Men i dag var det også første skole dag for meg i 2017 og helt ærlig det var helt forferdelig å “våkne”. Jeg har altså ikke sovet i helle natt og da mener jeg ikke sovnet i det hele tatt. Sist jeg sjekket klokken var den 04.10 og prøvde flere timer å sove helt til jeg ga opp. Men jeg helt sikker på jeg kommer til å sove som en stein i natt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bilde fra julaften.

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg