UKENS SPØRSMÅL #31

Kleineste situasjonen som har skjedd deg?

Jeg får ofte dette spørsmålet og jeg har ikke hatt noe svar før nå. Jeg syns dette er døds kleint siden dette har aldri skjedd meg før og jeg opplever ikke så mye kleine situasjoner. Men hvertfall jeg er jo hele tiden på appen snapchat og har flere venner der som jeg snapper med. Jeg snappet med en gutt, jeg hadde tatt Alovera i ansiktet (for en slags ansikt maske). Når jeg har denne maska på, blir jeg helt tomat rød i ansiktet og da mener jeg absolutt helt tomat rød. Det ser ut som jeg har hatt tidenes trenings økt. 

Jeg og venninne mine sender bare tulle bilder til hverandre alt fra dobbel hake bilder, bilder der vi tøyser og ser helt forferdelige ut. Jeg tok altså en ufattelig stygg, og seriøse selfie med mitt tomat røde fjes, og var helt seriøs sånn totalt passbilde seriøs og endte opp med å sende det til den ene gutten jeg snakka med på den tida. Vet ikke hvorfor, men jeg syns dette var ufattelig kleint og kjente kleinheten i flere dager etter på. Men det er hvertfall noe jeg kan le av nå!

HER, finner dere genseren også! #annonselenke

Skal du på justin Bieber konserten 7.Juni?

Det skal jeg! Jeg ser virkelig frem til det.

Kunnet du ha vært vegetarianer i 1 måned?

Jeg har utrolig lyst å bli vegetarianer og jeg kunne godt prøvd det ut for en periode for å se hvordan det virkelig er.

Beste drugstorefondation til kombinert hud? (ikke full dekke)

Da vil jeg nok si True Match fra Loreal Paris, men min store kjærlighet går nok til Estee Lauder Doble Wear.

Er du forelsket i noen akkuratt nå?

oh yes.

Har du noen produkter fra makeup mekka? Hvis du har det. Anbefaler du de?

Jeg har faktisk ikke noe fra Makeup Mekka, men jeg har veldig lyst å teste noe ut. I dette nye året har jeg lyst å teste ut flere merker innen for sminke, fordi jeg er veldig slik at jeg går etter et merke som jeg kan stole på altså de jeg sverger til.

hva skal du søke på på videregående tror du?

Jeg skal nok søke på Design og handtverk, siden det er det jeg trenger første året for å komme på frisørlinja. Tror jeg?

Om du kunne vert med en kjendis en hel dag, hvem ville det vert og hva hadde dere gjort på?

Jeg hadde selvfølgelig hatt med meg Justin Bieber elle Kylie Jenner. Med Justin hadde jeg tatt han med på tidenes date, og blitt skikkelig godt kjent med han og hatt en utrolig bra kveld sammen med han. Med Kylie ville jeg nok gått på shopping med eller noe lignende. 

Hva kunne du ikke levd uten?

Venner og familie uten tvil!

Hva vil du jobbe som når du blir stor?

Jeg vil fortsatt bli Makeup artist og Frisør.

Hva lurer du på til neste gang?

blogges

3 kommentarer
    1. så moro å lese, hehe! Jeg føler egentlig ikke at jeg opplever så mye flaut jeg heller, men det kan ha noe med at jeg har en del selvironi, hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg