IT´S FRIDAY!

HER, finner dere genseren. #annonselenke

Det er vel flere enn meg som er skikkelig gira på at det er fredag? Jeg elsker virkelig helg det må jeg innrømme, og er skikkelig herlig å komme hjem etter en lang skole dag å kunne slenge skolesekken i gulvet. I dag skal jeg ut med noen venner, og i morgen skal jeg i selskap til en kjempe god venninne som dere har sett litt av før hun heter Tiril. Hun ble fjorten år i dag og håper hun har hatt en fantastisk dag som hun fortjener! På søndag skal jeg nok ut å trene, og folkens nå har jeg faktisk endelig begynt å trene på treningssenter og det tok meg tre måneder å komme meg dit. heh heh. Men som de sier, et nytt år nye muligheter. 

Men jeg håper dere får en helt amazing helg, gjerne send meg snaps av den på Theresesblogg ♥

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg