MADELEN SVARER – OM MEG, VENNSKAPET, HUN SELV

gjesteinnlegg

HER, finner dere denne turtelnecken min.

Hvor lenge har dere kjent hverandre?

Jeg og Therese har kjent hverandre utrolig lenge og det er jeg utrolig glad for! Vi har kjent hverandre siden vi begynte i første klasse, men vi ble ikke bestevenner før i femte klasse.

Leser du bloggen til Therese?

Jeg er innom inni mellom, men det er ikke slik at jeg er på den fast. Jeg sjekker jo selvfølgelig inni mellom, må jo se hva hun driver på med.

Favoritt sminke produktet ditt?

Jeg har egentlig ikke noe spesielt favoritt sminke produkt, det er egentlig det jeg bruker til hverdags som jeg strekker meg til. Men hvis jeg kun kunne brukt et produkt hadde det vært Anastasia Browwiz.

Hva er ditt beste minne sammen med Therese?

Jeg og Therese har utrolig mange minner sammen, klarer egentlig ikke å velge ut et minne men det er nok Vågsli. Therese hadde faktisk vlogweek den uka vi var på fjellet og det var en så minnerik tur sammen med Therese og familien hennes. Senere skal vi også på både Shawn Mendes konsert og Justin Bieber konsert. 

Hvor nært forhold har dere?

Jeg og Therese har utrolig nært forhold, hun er den ene personen jeg kan gå bort til å fortelle henne noe om det skjer og hun er der alltid om det skjer noe for å støtte meg. Therese er utrolig god til å være en god venn, hun er så omtenksom. Jeg setter så stor pris på denne jenta. Men jeg vet også at Therese forteller meg alt tilbake, det er vel det som gjør at vi har et så nært forhold. Vi finner også på utrolig mye sammen.


 

Hvordan ble du og Therese kjent?

Jeg og Therese ble kjent gjennom skolen, vi hadde ikke kjent hverandre om det ikke var for skolen.

Har dere noen gang kranglet?

Vi har faktisk aldri kranglet der vi har blitt uvenner eller noe lignende. Vi er som regel de to som er på samme side og er enige om ting. Det er sjeldent vi er uenige. 

Skal dere gjøre noe spesielt sammen i 2017?

Som jeg sa skal vi på både Shawn Mendes i Oslo, Justin Bieber i Stavanger og med trinnet skal vi til Polen til høsten.

Ønsker dere at Madelen skal svare flere ganger slik som dette?

blogges

2 kommentarer
    1. Likte veldig godt innlegget hun skrev, vil gjerne at hun skal svare på flere spørsmål😉Liker også veldig godt bloggen din Therese!👍🏼Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg