NYTTÅRSFORSETTER

Jeg hadde jo lenge planer om å dele mine nyttårsforsetter med dere, men det skjedde aldri før nå! Det er vel bedre sent enn aldri, right? Jeg suger totalt på å gjennom føre slike forsetter men det er vel verdt å prøve. Jeg har ikke så alt for mange, men har hvertfall tenkt å dele de jeg har med dere. Jeg er en av de som har hatt slike “umulige” forsetter før, men i år ville jeg ha noen som jeg kunne klare å utføre.

♥ Begynne å trene – Jeg sa også i starten av 2016 at jeg skulle begynne å trene, men det skjedde aldri. I år har jeg klart å lette på rompa å fått meg et treningskort på Yes som er et treningssenter som vi har her i nærheten og jeg trener jevnlig sammen med Ida. Hvis noen lurer på hva vi trener så trener vi for det meste hele kroppen.

♥ Slutte å små spise på snop – Dette er enda noe jeg strever med for ser jeg noe digg spiser jeg det med glede, men jeg skal prøve på å bli strengere for meg selv å spare dette til helgene. 

♥ Spare mer – Jeg er elendig på spare! De vet de som kjenner meg veldig godt, jeg er slik at jeg kan finne på å bruke hele lønna mi på mat. Det er noe jeg prøver å la være, men er vanskelig helt ærlig. Jeg skal også ikke bruke opp alt med en gang, spare et par hundre lapper enn å kaste de ut på enten sminke eller mat.

♥ Få bedre skole vaner – Jepp, du leste rett. Jeg har ikke de beste vanene når det kommer til å øve til prøver, gjøre lekser osv. Jeg er den jenta som aldri bruker dagene sine på lekser, gjør de heller på morgningen før skolen starter eller ikke gjør de fordi jeg har rett å slett bedre ting å gjøre. Men jeg gjør de så klart om det er noe viktig! Jeg må også begynne å starte på å øve til prøver litt tidligere enn 1-2 dager før.

♥ Bedre døgnrytme – Jeg har faktisk klart dette nok så bra til nå! Jeg legger meg i ganske bra tid nå for tiden, noe som jeg er gira for siden jeg elsker å føle meg helt uthvilt. Det er alltids noen dager det går litt tregere oppe i hodet. Men Iphone har fått noe genialt på appen “klokke”, en slik legge tid innstilling der alarmen går når du skal gå i seng osv. Denne burde dere sjekke ut!

Hva er dine nyttårsforsetter?

blogges

12 kommentarer

Siste innlegg