I MORGEN DRAR JEG VEKK.

Da drar jeg snart vekk over til Chester for å besøke mine store søster Charlotte og jeg skal reise sammen med mamma, pappa og mine lillesøster Caroline. Jeg gleder meg utrolig mye til å komme meg til utlandet og jeg har aldri vært i byen Chester før så derfor gleder jeg meg til å se hvor søsteren min lever hver eneste dag. For dere som lurer på hvorfor jeg har en søster der er det fordi hun studerer der. Jeg er enda usikker på hva vi skal finne på der ende, men jeg er ganske så sikker på at det blir en bra tur! Jeg har planer om å dra til frisøren om jeg klarer å presse inn litt tid til det. Jeg skal være bortreist fra i morgen av, hjemreisen er på mandags morgen.  Det blir en kort tur, men er ikke alltid like godt å tilpasse til både jobb for mamma og pappa, skole for oss små. 

Som sagt tideligere sa jeg at jeg skal prøve å få vlogget hver eneste dag, da har dere noe å se frem til om du liker vlogger da selvfølgelig. Jeg skal prøve å få godt innhold i disse vloggene, for det er ikke alltid like lett å huske på å dra opp et kamera hele tiden. I løpet av denne turen får jeg jo også testet ut vloggkamera mitt enda mer enn hva jeg har gjort tidligere. 

Top: Topshop.

blogges

10 kommentarer

Siste innlegg