HOME SWEET HOME

Jakke: Cubus / Briller: Primark

Heisann dere! Da var jeg endelig hjemme igjen etter en utrolig flott tur sammen med familien min og flere venner av både mamma og pappa. Jeg hadde en utrolig fin tur sammen med alle vi reiste sammen med. Jeg kom hjem på ettermiddagen i går, men dere hørte ikke noe fra meg på grunn av at jeg var så utrolig sliten da jeg endelig kom hjem fra en litt lang helgetur. Jeg fikk heller ikke blogget så utrolig mye i løpet av England turen som jeg hadde håpet på, men dere får høre mer av England litt senere på bloggen. Jeg har også vlogget hver eneste dag som dere vil få se snart! 

Jeg tror nok vi kommer til å reise flere ganger til Chester for det var en så utrolig pen by, veldig koselig også og mange shopping muligheter. Vi spiste også utrolig god mat alle dagene, jeg tror også at jeg har funnet et favoritt restaurant der nede. Vi spiste der to hele ganger på en dag. Jeg fikk med med meg en del digg hjem fra shopping rundene våre, hvis dere ønsker en slags haul så skrik ut! 

blogges:*

6 kommentarer

Siste innlegg