CHESTER I BILDER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tskjorte: Junkyard, HER (Calvin Klein) #annonselenke, helt lik bomberjacket finner du hos Junkyard HER. (TILBUD!! #annonselenke)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her får dere et inntrykk av hvordan Chester var denne turen, som sagt tidligere så hadde jeg en utrolig bra tur sammen med familie og venner av mamma og pappa. Vi shoppet mye fint, vi dro også i en zoo for å gjøre noe annet enn å kun shoppe, og så var vi ute flere ganger å spiste herlig mat! I denne zooen så vi flere herlige dyr alt fra løver, jaguarer, bjørner, flamingoer, elefanter mange flere! Vi gikk også rundt i byen for se litt flere sider av den, vi fikk se flere gamle bygninger og murer som har vært der i over lengre tid.

Jeg fant ut i går kveld da jeg skulle begynne å redigere disse vloggene at den ene vloggen har blitt slettet! Men heldigvis har jeg enda to stykker. Jeg gleder meg til dere skal få se disse vloggene og håper selvfølgelig dere også gleder dere minst like mye. Det virket også som dere ønsket en innkjøps video så dette har jeg også klart for dere, ha øynene oppe for en innkjøps video snart! 

Håper dere får en fantastisk kveld videre! ♥

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg