JEG ER MÅLLØS.

Bilder fra før jeg farget/klippet håret.

Åååh dere er så herlige! ♥ Jeg er virkelig helt målløs etter kommentarene deres fra gårsdagens innlegg, jeg setter virkelig stor pris på alle de gode tilbakemeldingene jeg fikk og det virker som innlegget falt godt i smak hos de aller fleste. Jeg synes det temaet som jeg tok opp er så utrolig viktig og snart må vi sette en grense for dette kroppspresset som er/begynner og bli normalisert. Det var flere som synses jeg ikke kan uttale meg om dette emne på grunn av at jeg ikke har falt for dette presset for meg selv, men jeg har mine meninger om dette for helt ærlig det er jo helt forferdelig hvor langt vi har kommet og det skjønner jeg i en alder av 14 år.

Jeg setter så stor pris på alle dere som var innom bloggen min i går å fikk med dere innlegget, dere som leser bloggen min hver eneste dag og kommer de flotteste tilbakemeldingene deres. Dere får virkelig et smil på munnen min hver eneste dag! Jeg elsker dere alle sammen virkelig og jeg har de alle beste leserne som finnes! Dere er virkelig gode mennesker. 

I kveld er jeg hos Emma, her skal Madelen og jeg overnatte for Emma sine foreldre har reist bort derfor er anledningen perfekt for en skikkelig herlig jente kveld med jentene mine. Jeg tror det blir en super koselig kveld som dere selvfølgelig vil se bilder fra senere på bloggen, men jeg håper dere også får en super bra kveld alle sammen! Som sagt i mitt sist blogginnlegg alltid husk på at du er bra nok slik som du er! ♥

blogges

10 kommentarer
    1. det syns jeg du fortjente siden du la ned mye arbeidet i innlegget, som du formulerte på en god måte! utrolig flott at noen bloggere tar opp slike temaer som dette, for vi som leser tar oss ofte nær av det som står og kan ta lærdommer av det!<3
      håper du får en fin kveld sammen med dine venninner, & jeg ønsker deg en fin helg videre<3

    2. ALt for deg fineste, Therese❤️
      Jeg elsker deg så sykt mye og du er forbilde mitt💋
      Jeg har fulgt deg nesten siden starten av din “karriere”, visst man kan kalle det d😂😂 jeg vil bare at du skal vite at du er så sykt bra og du gir meg inspirasjon og som oftest et smil om munnen da jeg leser bloggen din ❤️😃😻 et av mine mål i 2017 er å møte deg eller og få kontakt med deg ❤️ du er så sinnsykt pen og jeg elsker deg så mye, Therese💙
      IG: Sigrid.haugo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg