UKENS SPØRSMÅL #33

Hva er dine beste minner så langt i 2017?

Til at 2017 kun har vært knapt to måneder har jeg allerede fått en del morsomme minner som jeg kommer til å huske resten av livet. Jeg var nettopp på en familie tur i Chester (England) som dere har sett en del av, jentekvelden sammen med Emma og Madelen som jeg har glemt å vise dere bilder fra. Det er to av noen minner som jeg har opplevde så langt i 2017.

Hva ser du frem til for øyeblikket?

Akkurat nå ser jeg veldig frem til å bli ferdig med denne skole uka og få ferie. Jeg kunne godt trengt en ferie akkurat nå, jeg har enda ikke lagd noen planer for ferien men det kommer nok! 

Beskriv den perfekte jentekvelden.

Jeg er sammen med mine bestevenninner, mye god mat og ser en action film eller en skikkelig jentefilm. 

Har du vurdert å klippe håret?

Når jeg var hos frisøren tok jeg ganske så mye av håret mitt, men neste gang vurderer jeg å ta enda mer av det. Det er alltid godt med litt forandringer og jeg skjønner egentlig ikke hva jeg har vært redd for før. Når jeg var mindre var jeg så utrolig redd for håret mitt og gruet meg til å klippe 3 cm av det.

Tskjorten min finner dere HER, fra Romwe. #annonselenke

Hvor mange ganger har du farget håret ditt?

Jeg er ikke helt sikker, har stripet det, tatt ettervekster, tatt ombree og farget det hvit en gang. 

Hvem er forbildet ditt?

Jeg vet aldri hva jeg skal svare når personer spør meg om akkurat dette for jeg har faktisk ikke noe spesielt forbilde. Jeg er ikke den personen som har et forbilde eller forbilder. Det er ikke noen grunn, men jeg har ikke oppdaget forbildet mitt enda om det gir mening? 

Har du vært i Tromsø?

Jeg har aldri vært oppe i Tromsø, men det hadde jeg nok likt meg, for elsker å utforske nye steder rundt omkring. Jeg har hørt mye fint om den byen. 

Trener du, og hva?

Jepp, jeg trener og skal faktisk straks på trening nå når jeg skriver dette. Jeg trener ikke noe spesielt eller kun noe, trener for det meste alt. 

Hva er dine tanker om VGS?

Jeg har ikke noen spesielle tanker enda om VGS, føler det er litt tideligt egentlig å tenke så mye over det. Jeg vet hvilken linje jeg ønsker å søke på og hvilken skole.

Hvor kommer du fra?

Jeg sier at jeg kommer fra Haugesund, men jeg kommer fra et lite sted uten for Haugesund som heter Tysvær.

Hva drømmer du om å bli når du blir voksen?

Som jeg har sagt en milion ganger før så drømmer jeg om å bli frisør og makeup artist.

Hva lurer du på til neste gang? Still i kommentarfeltet under.

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg