LAST WEEKEND WITH MY GIRLS

Heisann dere! Jeg glemte helt å vise dere bilder fra helgen da jeg var sammen med Emma og Madelen, så here you go! Vi hadde en skikkelig koselig jente kveld der vi blant annet spilte speak out, vi så første filmen av fifty shades of grey, hørte på mye musikk og vi lagde god mat som dere ser nedenfor. Det er ikke så ofte vi har slike overnattinger som dette derfor er det ekstra koselig når vi i det første gjør slike ting som dette. Vi hadde lagt flere madrasser nede i kjellerstuen til Emma, vi fikk oss en sen kveld og som alltid er det jeg som ikke klarer å få meg opp neste dag. Det endte opp med at Madelen kom ned for å dra meg ut av senga. Jeg tror nok vi alle hadde en utrolig bra kveld og alle koset seg med et smil rundt munnen hele tiden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jentene mine ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥Felix 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg håper virkelig vi får gjort flere av disse kveldene i løpet av året! 

blogges

8 kommentarer

Siste innlegg