UKEN SOM GIKK #2

Dette er fra uka som nettopp var. 

Ukens høydepunkt: Jeg hadde nok tre høydepunkter i løpet av den uka på grunn av at jeg feiret bursdagen til mine kjære bestevenninner Milena og Ida. Min store søster Charlotte ankom også Norge på onsdagen og det er alltid like godt å se hun igjen. Når vi feiret dagen til Milena så var vi på Indian gate på kaien i Haugesund og spiste utrolig herlig mat. Da vi feiret 17 års dagen til Ida, hadde jeg aller først en liten overraskelse til hun med kake, og en liten gave og senere på kvelden feiret vi bursdagen med en liten fest med flere av hennes venninner. 

Ukens nedtur: Det har vært veldig mye skole arbeid som jeg brukte en del av fritiden min på som jeg ikke liker i det hele tatt for jeg ønsker å bruke meste parten av tiden min på blogg og youtube. Det har vært en del prøver, og innleveringer sist uke og denne uka blir endelig ferdig med siste prøven som er i spansk.

Ukens låt: Jeg må nok si det har vært “Hell & back” av Kid ink. Dere finner Spotify brukeren min HER, om dere ønsker å følge den.

Ukens craving: Det må nok ha vært iskaffe, helt klart! Jeg lager den selv hjemme med kaffe, soya melk, sukker og isbiter. 

Ukens utfordring: Det må nok ha vært å ikke drikke brus for jeg har startet å kun drikke brus på lørdager (helst ikke), men i uke dagene er det strengt forbudt. Jeg drakk utrolig mye brus i uke dagene før og nå ønsker jeg å kutte det ned.

TOPP HER, BUKSER HER (Alt fra Shein). #annonselenker

Hvordan var uka di?

blogges

4 kommentarer
    1. uken min var fin!<3 men har en travel uke nå, med 3 prøver:/
      godt det snart blir vinterferie på oss!
      ønsker deg en fin uke<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg