NO WIFI, BRUDD OG HYTTEKOS

Heisann dere! Lenge siden sist nå på grunn av at jeg ikke har hatt skikkelig internett og det er skikkelig vanskelig å få god 4G. Jeg fikk endelig tid til å sette meg ned for å få til et blogginnlegg til dere. Nå er jeg oppe på Vågslid sammen med Milena, moren, lillesøsteren og en annen jente. Vi har vært i trekket å stått på slalom i hele to dager nå og i morgen tidlig skal vi dra hjemover igjen. Jeg har faktisk møtt flere av dere her oppe, det er skikkelig koselig at så mange av dere tar dere tid til å komme bort til meg for å slå en prat og ta bilder sammen. 

Jeg har også slitt litt med både skrive sperre og motivasjonen min til å poste blogg innlegg hver eneste dag. Vet enda ikke hvorfor, men dere har vært gode på @Thereseutenfilter instagram brukeren min til å komme med forslag til hva dere ønsker å lese mer av på bloggen min, dere er virkelig herlige og er så glade jeg har dere! ♥ Det har også nettopp blitt slutt med typen som jeg ikke ønsker å skrive så mye om på bloggen, men jeg følte at dere fortjener å vite det. Nå skal jeg kose meg den siste kvelden på hytta med norske talenter før jeg tar kvelden for i dag.

Må bare dele med dere at Ane Karine har vært så snill å lagd enda en header til meg som kommer opp på bloggen snart, gled dere! Den er død kul, hun er virkelig så talentfull innenfor webdesign! Sjekk ut bloggen hennes HER, Instagram HER

blogges babes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg