FORANDRING ER ALLTID BRA

Eyy dere, ser dere noe nytt på bloggen min eller? Jeg har nemlig fått ny header på bloggen av Ane Karine som driver denne bloggen HER. Dere finner også instagramen hennes HER, sjekk den ut! Det er så utrolig herlig med nye forandringer inni mellom, spesielt når det kommer til headere. Det er som regel Ane som alltid lager mine headere til dere som alltid lurer på dette, hun har laget både headerne og designene mine i over to år. Jeg går alltid tilbake til hun.

I morgen er det også skole start igjen etter en ukes ferie som har virkelig vært bra! Jeg har fått så mye ut av denne ferien, virkelig stor koset meg sammen med utrolig koselige folk. Det er også ikke lenge til påskeferien, med en gang skolen starter kommer jeg nok til å bare vente på neste ferie. 

Ha en utrolig fin søndag videre! Gjerne fortell meg hva dere syns om headeren, elsker den selv!

blogges

8 kommentarer

Siste innlegg