HADDE VÆRT BEDRE UTEN.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gooood fredag babes! Da er det endelig på tide med helg som er utrolig herlig, første uken etter vinterferien “done”. Jeg har ventet på denne helgen nå, pågrunn av at vi har hatt utrolig mye prøver og fremføringer denne uken som har påvirket både blogg og youtube. Tenk hvor mye bedre det hadde vært uten både prøver og lekser, da hadde jeg hatt utrolig mye mer tid til mine hobbyer. Vi får vel gjøre det beste ut av det, right?

I dag har jeg vært på trening i en god stund, blitt ferdig med skole arbeid, en video som kommer i morgen, vært med venner og skal slappe av resten av kvelden. Denne helga skal jeg kose meg utrolig mye sammen med mange kjekke folk, og prøve å bruka helga litt produktiv for både youtube og blogg. Jeg har utrolig mye som må redigeres for jeg har filmet en del i det siste, og de videoene er videoer som jeg gleder meg til å få opp til dere. Jeg har utrolig mye spennende i vente til dere! 

Ha en strålende helg!

blogges

4 kommentarer
    1. kunne ikke vært mer enig, skole tar utrolig masse tid av vår fritid, når det er opptil flere prøver, innleveringer & fremføringer på samme uke. godt det snart er påskeferie:)
      ønsker deg en fin helg<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg