SKAL JEG SLUTTE Å BLOGGE?

HER, finner dere genseren min. (annonselenke)

God stund siden sist dere! Jeg har fått flere spørsmål angående det med og slutte å blogge, siden det tross alt har vært en lang uke uten bloggen og uten oppdateringer. Jeg har faktisk tenkt over dette selv denne uken med og slutte å blogge, for egentlig vet jeg ikke. Jeg elsker å holde på med bloggen, dele bilder og skrive lange innlegg for bloggen. I det siste har ikke akkurat dette vært min prioritering, den har vært på et helt annet fokus som blant annet venner, filme mye til youtube og skole av alle ting. Det har vært godt å ikke måtte tenke hele tiden på dette med oppdateringer, ta bilder av neste antrekk og dele detaljer av hva jeg driver med. Jeg har også samtidig savnet det, for er jo dette jeg brenner for?

Tror egentlig at motivasjonen er noe jeg må jobbe med, pushe den opp litt og ikke legge bloggen til siste prioritering som den har vært. Jeg skal altså IKKE slutte å blogge med det første, vet enda ikke hva fremtiden vil bringe, men tar dagene som de kommer. Denne helga har jeg hvertfall vært på tivoli, redigert flere videoer og vært med venner. Håper dere får en utrolig fin søndag alle sammen! ♥

blogges

6 kommentarer
    1. ååå, godt å høre at du ikke skal slutte!<3 gleder meg til fortsettelsen din videre, du er så talentfull og du har kommet langt<3
      vakre, gode, peneste Therese, jeg ønsker deg lykke til med bloggingen videre og at du snart finner motivasjonen tilbake.
      klem!

    2. Du må vær så snill å ikke slutte, Therese💙 Bloggen din er til inspirasjon og du får opp humøret ved å lese den😍 Stå på Therese, loveu❤️❤️

    3. Du har så mye motivasjon i deg Therese! Jeg elsker bloggen din og både innleggene du legger ut og det du skriver under dem gir meg mye motivasjon selv! Du er herlig Therese! Stå på! <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg