GOD HELG´a + NYE VIPPER

HER, finner dere denne utrolig tøffe genseren fra Romwe. #annonselenke

Heisann dere! I går hadde jeg en utrolig bra dag for da var jeg nemlig hos en utrolig herlig dame som tok vippe extensions på meg, og jeg ble utrolig fornøyd! Dere ser resultatet på bildene over, hvis det er av interesse kommer det et enda mer detaljert angående disse vippene siden vet det er mange som er veldig nysgjerrige når det kommer til akkurat dette. Jeg har også en vlogg på lur fra når jeg var der 😀 Jeg anger ikke et sekund, tar det hos en dame som heter Juste (jobber på Albatross spa), HER finner dere Instagrammen hennes, HER finner dere Facebooken hennes, HER finner dere Albatross sin Facebook. JA, det er en sponsetbehandling og kunne ikke vært mer giret over det.

Nå er det endelig helg, så dere god helg! Jeg håper dere får en utrolig fin helg som dere fortjener hver og en av dere. I dag skal Milena komme over til meg for å overnatte, foreldrene mine er bortreist så er derfor alene hjemme sammen med min store søster. Jeg har også vært en liten på macern sammen med Emma og Madelen, de er det alltid like koselig å være med! To herlige jenter, og avslutter denne dagen med godjentami Milena ♥

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg