MØT MEG I OSLO!

Denne fredagen tar jeg turen over til Oslo for på lørdag skal jeg sammen med Rikke på Gullsnutten meetup på jernbanetoget, det kommer også tonnevis av andre youtubere! DU har muligheten til å møte DINE FAVORITTER. Dere finner arrangementet HER (for de med facebook), og jeg håper på å få møte mange flere av dere! Det er alltid like koselig å møte dere som følger meg rundt omkring på sosiale medier hver eneste dag. Gullsnutten altså prisutdelingen for youtubere/instagrammmere/facebook profiler blir også sendt på NRK1 + Youtube senere på kvelden, husk å få med dere det! Jeg ønsker forresten bare å takke alle som stemte på meg til årets gullsnutten i år, ble ikke nominert, men en stemme er mer en nok for meg! ♥ Det betyr utrolig mye.

Jeg ser utrolig mye frem til denne uken, neste uke er det også siste uka før det er påskeferie! Gjeeeetttt hvem som har bursdag i ferieen! ohyes. THERESE 😀 Tilbake til Gullsnutten, nedover reiser jeg med tog sammen med Rikke Hansen som dere sikkert har sett flere andre steder. Hun driver på med både Instagram og Youtube, HER finner dere hun. 

Håper dere alle får en utrolig fin uke videre!

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg