FISHNET WITH BOYFRIEND JEANS

inneholder sponsetprodukter

HER, finner dere jakken / HER, finner dere strømpen / HER, finner dere skoene / HER, finner dere instagramen til de som selger vesker. 

Da er jeg offisielt 15 år!! Jepp, i dag har jeg bursdag og derfor skal jeg ut sammen med Emma og Madelen på llferno ved kaien å spise middag sammen. Jeg ser virkelig frem til en skikkelig gooood dessert for en gang skyld! Jeg overnattet fra i går kveld til i dag tidlig hos Ida som er min bestevenninne, vi hadde en liten feiring med champagne da klokken slo tolv og jeg våknet opp til egg og bacon. Jeg har også vært hjemme en liten stund, fått gaver, kake og koset meg sammen med familien en liten stund. Jeg kommer ikke til å ha noe selskap med venner før etter påsken på grunn av alle er bortreist nå i ferien, det blir moro, men nå må jeg nesten komme meg ut døra for å møte girlsa! ♥

blogges

7 kommentarer

Siste innlegg