MITT MÅL

Heisann dere! Dere hører veldig lite fra meg nå fortiden, føler selv at jeg har lagt blogg og youtube litt til siden. I dag når jeg kom hjem fra skolen som var veldig tidlig på grunn av har ikke følt meg så bra i dag, satt jeg meg ned for å skrive ned ideer til både videoer og innlegg fremover for som jeg har sagt tidligere og som jeg sier nå så ønsker jeg å bli mye mer aktiv. Mitt mål akkurat nå er at jeg skal klare minst to innlegg daglig, og to videoer i uka og ja det er mye arbeid. Derfor det også blir så vanskelig siden jeg tross alt har skole ved siden av.

Jeg har hatt veldig mye å tenke på i den siste tiden, derfor jeg har vært litt “off” på sosiale medier, kanskje. Som alle sier ta en pause når du trenger det, og heller kom sterkere tilbake og slik tenker jeg selv også. Nå nærmer det seg også konfirmasjon for meg, og jeg har altså konfirmasjon 7.Mai som allerede er om to uker. Jeg gleder meg utrolig mye!! Til å både bruker bunaden, spise mye mat, være med familien og ha en hel dag der vi feirer meg! Egentlig hater jeg å være midtpunktet når det kommer til slike familie opplegg. 

Men dere vi blogges mer i morgen, skal se så kalt pærra å sove ♥

3 kommentarer
    1. Du er så utrolig fin, altså utsende messing og som person (vet jo bare hvordan du er som person igjennom bloggen da). Jeg går inn på bloggen din hver dag får og se om du har lagt ut noe siden jeg elsker og lese bloggen din. Du er også en utrolig flink youtuber:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg