FELTE NOEN TÅRER.

Jeg har Rogalandsbunad.

Da var konfirmant tiden over, trist, men samtidig veldig godt å få det overstått. Det har vært en veldig bra og kjekk tid, som jeg alltid vil huske! Jeg vil også bare takke alle sammen som har brukt så utrolig mye energi og tid på den dagen, det betyr utrolig mye for meg. Jeg hadde en utrolig dag med mange herlige mennesker som jeg er kjempe glad i.

Hele konfirmant opplegget startet i kjerken der vi hadde seremonien altså der jeg ble konfirmert. Ja, til alle som kommer til å spørre så hadde jeg kristelig konfirmasjon mest på grunn av tradisjon og ikke religion. Jeg føler meg overhode ikke noe kristelig egentlig, men jeg syns også selv at selve seremonien er utrolig fin når det kommer til konfirmasjon. Selv om det var litt små flaut å stå der oppe å bli velsignet, var det samtidig gøy. Har ventet på dette så lenge nå.

Vi hadde ikke konfirmasjonen hjemme siden vi var så utrolig mange, vi var nærmere 50 stykker og det er det rett og slett ikke plass til det hjemme hos oss. Lokalet vi leide var utrolig fint, og stor plass og enda bedre vi fikk jo så utrolig nydelig vær også! Til mat hadde vi alt fra koldtbord, tapas og thai mat, var utrolig digg med litt av hvert. Vi hadde også utrolig mange kaker til dessert, i tillegg til kransekake, dronning maud og boller. Mamma og de hadde også bestilt en kake som var døds kul! Som dere kanskje skjønner var det instagram/youtube kaken, noen som hadde glemt blogg? haha neida, jeg syns kaken var døds kul og god! 

Herlige Jeanett som tok seg tid til å flette to små fletter på meg! 

All creds til verdens beste mamma, som har sydd verdens fineste bunad til meg! Tusen takk ♥ Jeg har aldri likt å gå i bunad før nå, på grunn av jeg ikke syns barnebunad er noe fint.. 

Stian ♥ Vebjørn

Drevet med blogg lenge som dere ser.. #Thereses.blogg.no#8-9år?

Mine fantastiske foreldre + søs i kanten der ♥

Jepp, her ler vi av selveste meg som danser waka waka og dummer meg totalt ut på en tidligere blogg?

Fineste og godeste kaken noensinne.

Fineste jentene jeg vet om! 

Jeg fikk også utrolig mye fint under konfirmasjonen, og jeg har allerede fått forespørsel om en slik hva jeg fikk video som jeg overhode ikke kommer til å lage! Jeg syns ikke det er innanfor i det hele tatt, og kommer ikke til å skrike ut her på bloggen hva jeg fikk. Ut av det hele hadde jeg en utrolig bra dag, felte til og med noen tårer under talen til mamma og pappa, for den var så utrolig fin! tusen takk til alle som deltok på konfirmasjonen min! ♥

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg