DET LILLE EKSTRA

reklame

_______________________________

HER, finner dere nettsiden til caseapp.no, rabattkoden: 20THERESES gir dere 20% på deres kjøp! ♥

_______________________________

Dere, se hvor nydeligt! Jeg mener både deksel og skin til macen er alltid det lille ekstra som må til. Jeg er virkelig forelsket i både Iphone dekselet og Mac skinnet fra Caseapp! Jeg har virkelig ønsket meg et slikt skin til macen kjempe lenge, og enda bedre er at jeg fikk designe det helt selv! Jeg ble så utrolig fornøyd, og har allerede fått mange komplimenter på det! Det tyder hvertfall på at jeg ikke er den eneste som synes det er pent.

Ved å bruke koden 20THERESES, får dere 20% på deres kjøp!! 

Som nevnt tidligere kan du designe dine helt egne skin til alle macer, helt eget deskel til din telefon og hvor supert høres ikke det ut? Når det kommer til deksel kan du velge enten glossy, matte, silikon deksel, hardt deksel og du kan selvfølgelig lage skin til Iphone også. Jeg lagde collagen rett på nettsiden deres, etter jeg hadde valgt hvilken mac jeg skulle lage skinnet til og dekselet som det står “boy bye” på lagde jeg på picmonkey.com som var supert enkelt. Dere må forresten huske på å følge med på instagrammen min for der kjører jeg i gang med en konkurranse!! Der dere kan vinne et gavekort hos Caseapp.no på 300kr! Derfor til dere som ønsker enten et skin eller deksel, delta vel!

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg