KLAR FOR KONSERT + MØTTE SHAWN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Heisann dere! I dag landet jeg i Oslo klokken 07.20 cirka og vi fant oss en god plass å spise å Gardemoen før vi videre tok flytoget til Oslo S. Vi fikk også sjekket inn på hotellrommet med en gang, og fikk et døds fint rom på Scandic Byporten og her ligger vi faktisk vær gang vi er i Oslo. Det er skikkelig herlig for det ligger så utrolig sentralt og du finner alt i nærheten.

Hvis dere ikke allerede visste dette så skal jeg faktisk på konsert sammen med Madelen i dag til Shawn Mendes som jeg ser skikkelig frem til, og denne konserten har vi snart gledet oss til i et år! Jeg fikk også møtt Frida igjen i dag altså hun som er fra Bergen, vi møttes bare plutselig på Weekday. Tilbake til konserten, dette er altså illuminate touren hans og tror det blir en rå bra konsert! Elsker at jeg får oppleve dette sammen med Madelen!

Jeg vlogger selvfølgelig, så gled dere til å se Oslo turen min på video på Youtube snart.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

___________________________

Chockers: Gina tricot

Tskjorte: Session

Bukse: Gina tricot

Sko: Nike (Junkyard)

______________________________

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ikke bare nok med at jeg skal på konsert! Jeg møtte også selveste Shawn Mendes utenfor hotellet hans, og det var selvfølgelig stas både for meg, Madelen og Frida. Selvom jeg ikke er blodfan kjente jeg virkelig adrenalinet i kroppen, og var kjempe glad for å møte han. Shawn tok seg tid med alle, tok bilde med alle og spurte hvordan vi hadde det. Han virkelig som en gutt med et utrolig bra hjerte, og stemmen hans er utrolig! Nå ser jeg bare enda mer frem til i kveld, jeg håper også dere får en rå bra lørdag!

Har du noen gang vært på en av konsertene hans eller skal du i kveld, kanskje?

Nå skal jeg dra ut dørene for å ta buss til Telenor Arena, og stooor kose meg med Madelen på konsert med Shawn!

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg