8 TING DU KANSKJE IKKE VISSTE OM MEG

JEG ER UTROLIG FØLSOM. Det er noe jeg alltid har vært, og nok noe som jeg alltid kommer til å være. Det kan både være negativt og positivt, spørs helt hvilken setting jeg er i. Jeg er ikke så glad i å kanskje dele med andre at jeg er så følsom eller å vise det blant andre på grunn av da finner gjerne andre ut hvordan de kan dra meg ned.

JEG SLITER MED PROBLEM HUD. Jeg er mye bedre den dag i dag, og er ikke så “ille” som jeg vil si at jeg var før. Nå er det mest arr som sitter igjen, som jeg jobber sykt hardt med å få bort. Dette har alltid vært min svakeste side, og jeg skal skrive et mer detaljert innlegg om dette når jeg føler meg “klar” for det. Siden dette er noe jeg er sykt ukomfortabel å snakke om, kan dette derfor ta litt tid, men det kommer nok!

Processed with VSCO with s3 preset

FAMILEN MIN ER FOSTERFAMILIE. Dette har vi vært i noen år. Hvis jeg ikke tar helt feil har vi vært dette i nærmere tre år nå, og fosterfamilie tilsvarer at vi tar vare på noen som ikke kan bo hjemme hos sine egne foreldre. Det er ikke noe jeg kommer til å snakke så mye om på bloggen siden jeg ser på dette som en av privat sakene mine, og det angår også familien min som jeg ikke ønsker å dra så mye inn i bloggen min. Det håper jeg dere har respekt av! ♥

NATT OG MORGEN MENNESKE. Jepppp, jeg er en av de som hater ettermiddager for jeg klarer ikke å være produktiv på den tiden av dagen. Tidlig på morgenen og sent kveld er mine favoritt-tider på døgnet. Jeg er ekstremt kreativ av meg spesielt når klokka passerer midnatt, og jeg sitter oppe flere ganger i uka og bare skriver med musikk på ørene. Hvis jeg for eksempel skal skrive et blogginnlegg midt på ettermiddagen, kan jeg slite skikkelig!

JEG ER UTFATTELIG LAT AV MEG. Som sagt jeg er utrolig lat av meg, men jeg elsker å gjøre ting. Det er vel litt doubletwisted?Jeg bruker vanvittig lang tid på å komme meg både ut og inn, men når alt kommer til alt så elsker jeg å gjøre ting jeg virkelig elsker å gjøre. Det er nok en dårlig egenskap, men senga er liksom stedet mitt og et sted hvor jeg kan bli værende i timesvis. 

Processed with VSCO with s3 preset

JEG ELSKER Å VÆRE SPONTAN. Dette vet nok venninnene mine alt om! Klokka to på natta skal jeg alltid finne på noe tull, og dette kan være alt mulig rart! En gang sendte jeg for eksempel melding til Ida at hun skulle ta med seg digg mat og komme ned til meg. Da hadde jeg allerede i planene at vi skulle ned på stranda for å tenne bål, og kose oss skikkelig og når jeg nevnte dette til Ida hadde du ikke lyst i det hele tatt, meeen jeg fikk hun med vettu. Jeg kan også komme random på noen reiser som allerede skjer samme helga eller noe helt annet vilt!

JEG ER GOD MED PEPTALKS. Når noen har problemer, og trenger meg er jeg der 100% og lytter alltid! Det må være litt lov å skryte av og til, noe som jeg syns er litt viktig. Når noen åpner seg 100% for meg å forteller om diverse problemer or what ever så føler jeg alltid at jeg må være der 100% tilbake. Jeg elsker å gi mine råd og tips til venninner, som kanskje trenger et annet syn på ting av og til. Jeg vet også hvor mye jeg elsker det til tider når jeg trenger det, og da liker jeg også å gjøre dette tilbake.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b5 preset

HATER FOLK SOM STUDERER PÅ NÆRT HOLD. JEG KLARER IKKE DETTE! Folk som ikke holder øye kontakt med øynene mine, det er noe av det værste som finnes uten tvil! Det har nok med at jeg er såpass usikker på huden min, og derfor blir også dette ubehagelig. Uansett, kan ikke folk se deg i øynene når de snakker med deg, liksom hallo?

JEG KLARER IKKE OVERLEGNE FOLK. Det gjør vel ingen, men jeg blir så forbannnna av cocky’e og ekle folk som ser på andre som mindreverdige. Jeg vet at mange tror jeg er overlegen spesielt lesere som ikke tørr å komme bort på grunn av jeg virker overlegen, men jeg kan si med hånda på hjertet si at jeg ikke er det overhodet! I såfall så mener jeg det ikke!!!

Liker dere disse innleggene?

blogges

4 kommentarer

Siste innlegg