TRENING + DIGG MAT

Processed with VSCO with s3 preset

Processed with VSCO with s3 preset

Processed with VSCO with s3 preset

Processed with VSCO with s3 preset

Heiaaa! Lenge siden sist, for jeg blogget ikke i helga på grunn av jeg var i Bergen sammen med Ida og vi to trengte egentlig bare litt alene tid der vi kunne sleppe bekymringer. Både jeg og Ida har hatt litt mye å tenke på i det siste, spesielt når det kommer til gutter og alle vet hvordan det er! Da har man egentlig helst lyst å bare rømme vekk, og derfor har det vært utrolig herlig med en helg med favoritt jenta mi. Ida er tross alt den personen jeg elsker mest å tilbringe tid sammen med, hun er min soulmate uten tvil.

I dag har mammaen min bursdag, så verdens beste mamma, gratulerer med dagen! Håper virkelig du har hatt en utrolig fin dag som du fortjener, super duper glad i deg! Rett etter skolen i dag dro jeg rett på trening, og i dag trente jeg hovedsakelig biceps og trener alltid litt lår har faste øvelser som jeg gjør hver eneste gang uansett. Jeg var totalt drept etter trening, og derfor har jeg nesten ikke klart noe utenom det. Jeg har hatt en ukes pause fra trening, for er det noe jeg er super dårlig på så er det å håndtere både skole og trening i et. Det er virkelig noe jeg må bli flinkere på! I seks tiden dro Mamma, pappa, Charlotte, Karoline og jeg ut for å spise på Egon siden det tross alt er mamma sin bursdag. Da er det gøy å gjøre noe ekstra spesielt. 

Håper dere også har hatt en fin dag, og håper dere får en fin uke videre!

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg