ONDSKAPENSDAG – POLEN

Heiaa dere, endelig er det på tide med høstferie. Jeg har også ankommet Polen sammen med resten av trinnet, og nå er klokka halv ni om morgenen og vi er på vei til Auschwitz. Dette kaller de ondskapens dag, og tror det blir en dag med fult av sterke inntrykk. Hvis noen av dere lurer på hva Auschwitz er så er det en av konsentrasjonsleirene fra 2. Verdenskrig der utrolig mange jøder, og andre ble drept og behandlet forferdelig!

Jeg har ikke hele tiden så bra nett, og derfor blir det verken så mye videoer og blogginnlegg, men jeg vlogger så mye jeg kan her nede! De vloggene skal jeg få opp så snart som mulig, men jeg har også ganske mange andre videoer som skal ut først. Jeg skal oppdatere dere enda mer når jeg er hjemme igjen som er på fredags kveld.

Vi annkom det første hotellet i går kveld, og dette var ikke det beste hotellet eller det fineste. Det va faktisk noen jenter som påstod at de så en mann, og det gjorde akkurat ikke oss andre noe mindre rolige.. Når vi fra før av var skeptiske på hotellet, dere skulle sett hvordan det så ut! Uten om det hadde jeg en liten spakveld med meg selv i badekaret, med digg mat og favoritt ansiktmasken min fra The Body Shop!

Håper dere har hatt, eller får en super høstferie videre!

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg