UKENS SPØRSMÅL #34

Hva er dine tips til å tjene penger?

Mitt aller beste tips er nok å enten skaffe deg en sommerjobb et sted, hvis du er litt ung så ville jeg nok snakket med foreldrene mine om jeg kunne fått ukes oppgaver der jeg kanskje fikk 50kr for det og det. Da får du både litt ukepenger og du får hjulpet til hjemme som jeg absolutt håper dere alle gjør fra før av, men da får dere en ekstra boost til å hjelpe til. 

Hvor er du fra?

Jeg er fra Tysvær, en liten kommune utenfor Haugesund.

Processed with VSCO with s3 preset

Hvor mange søsken har du, og hvorfor har du to søstre som heter Karoline?

Jeg har to søstre, en fostersøster og en bror. Jeg har to søstre som heter Karoline fordi hun ene er fostersøsteren vår, hun heter Karoline med C.

Når fikk du mensen, og hvordan fortalte du det til moren din?

Jeg fikk mensen i mellom 6 og 7 klasse, og det var egentlig ikke jeg som fortalte mamma det for jeg sa i fra til søsteren min Karoline at jeg hadde fått mensen og så var hun så bitch å gikk rett til mamma. Derfor fikk jeg det spørsmålet som jeg syns var så flaut “Therese, har du mensen?”. Jeg svarte “Ja”, og sprang alt jeg hadde ned på rommet mitt og var på rommet resten av dagen. Det har aldri vært noe problem når det kommer til bind eller tamponger for det har vi alltid liggende i en hylle på badet, når det har seg sånn at jeg har eldre søstre. 

Var det vondt å ta piercing i navlen?

Det var ikke vondt, men samtidigt var det vondt eller vil heller si det var ubehageligt og du kan se video av når jeg tar piercing i navlen HER

Hva tjener du på Youtube?

Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan folk tørr å spør andre om et slikt spørsmål, det er akkurat som at jeg skal spørre deg, moren din eller faren din om hvor mye de tjener og tror du virkelig de ville svart på dette spørsmålet? Nei, det tror ikke jeg heller for dette er nettopp et personlig spørsmål som folk burde få beholde for seg selv. Ja, mine nærmeste vet dette og det er slik det skal være også. Jeg har ikke et mål om at alle skal vite hvor mye eller lite jeg tjener, for det er min egen sak ikke alle andres. Beklager for dere som fikk håp om å vite lønna mi nå:*

Er du sammen med noen? For du la ut bilde med en gutt i sommer og vi fikk aldri vite noe mer.

Let´sss start the story timeee, på grunn av jeg har vært borte en del så har jeg ikke fått oppklart en del og har ikke dratt dere gjennom “reisen” min i det siste. Jeg skal skrive litt mer personlige innlegg som vil komme litt senere en gang, og det er slike innlegg jeg håper kommer mer av på bloggen min. Den gutten som dere alle snakker om er han som jeg holdt på med i sommer tiden, men vi var aldri sammen vi var aldri så kalte kjærester. Jeg vil si vi ikke var venner, men vi var heller ikke kjærester og aldri noe døds “seriøst”. Helt ærlig vet jeg ikke hvor følelsene mine var på i den perioden. Jeg hadde følelser for han ja, men jeg ble overraska ikke så såret når det ble “slutt”. Jeg tror nok det er på grunn av personen ikke var helt loyal mot meg og da mister jeg respekten for et menneske med en gang. Jeg har ikke tenkt å dra opp hele historien for den er rett og slett mellom meg og gutten, tror dere forstår det. 

Har du kjæreste?

Vi er allerede i gang med dette temaet, og derfor tenker jeg at jeg bare kan fortsette og ja jeg har kjæreste. Jeg ble nylig i et forhold, jeg har merket at flere av dere har sett Instagrambioen min der det står “Sturla Søderlund ? IIIV.X.IIIVII”. Det har faktisk gått utrolig fort mellom oss, som kan både være positivt og negativt. Jeg har blitt så utrolig glad i han på så kort tid, og vil si han er en av mine aller bestevenner men samtidig en døds bra kjæreste. Alt i en pakke, alle jenters drømmegutt? Trenger ikke dra opp hele livshistorien våres, men nok ikke siste gang dere hører om han.

Hvilken sminkelook syns du at du kler best?

Jeg syns jeg kler full glam best uten tvil.

Processed with MOLDIV

Kan du ha innkjøps video fra Polen?

Nei, beklager! Jeg hadde planer om det, men det ble så mye og nå er alle tingene hulter til bulter og jeg aner ikke hvor alt er og derfor blir det ikke noe innkjøpsvideo. Jeg kan lage det neste gang jeg er ute å reiser, men jeg kan ikke love noe for en innkjøpsvideo er noe som krever en del. 

Er du flink til å rense huden, sliter du med urenhud og har du generelt noen tips mot det?

I det siste har jeg ikke vært den beste på å huske det, men for rundt en-to uker siden var jeg så flink! Jeg gjorde det både morgen og kveld, brukte alt fra rens, serum, peel pads, toner, fuktighetskrem og mye mer. Jeg kan legge med et bilde under med alle mine favoritt produkter, ikke lite nei.

STILL SPØRSMÅL UNDER I KOMMENTARFELTET TIL NESTE UKE! UKENS SPØRSMÅL SKAL HOVEDSAKLIG KOMME HVER FREDAG.

blogges

4 kommentarer
    1. Ukens spørsmål: hvilket skolefag er du best og dårligst i? Hva ser du frem til? Hvilken linje skal du gå på vgs? Hvor i Norge vil du bo når du flytter ut? Hvor skal du ferie jul i år? Neste video som kommer ut på yt?

    2. Har du alltid bodd på det samme stedet som du bor på nå, og har du alltid gått på den samme barneskolen?❤️ Syns noen sa en gang at du skiftet skole for noen år siden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg