SNEAKPEEK PÅ BALLKJOLEN MIN

Gjeett hva som kom på døra i dag! Joo, nemlig ballkjolen min! 1. Desember har vi juleball, og da skal vi i tiende ha lange kjoler og de på trinnene under har korte kjoler. Jeg har bestilt min fra jjhouse.no for alle som skal spørre, og jeg er super fornøyd med kjolen min! Den sitter som et skudd, den er skreddersydd og fargen skal jeg holde hemmelig til jeg viser dere hele kjolen når ballet nærmer seg. Jeg gleder meg skikkelig til å vise dere kjolen min, hvordan den sitter på og hvordan den ser ut i helhet. Jeg har allerede planlagt håret, og sminken og kanskje jeg skal lage en lignende vlogg fra når jeg gjør meg klar til ballet. Hvis det er noe dere finner interesse i så skrik ut så skal jeg få prøvet på det. 

I dag har jeg også hatt min aller første tentamen i tiende klasse, den gikk helt greit. Jeg var hjemme i tolv tiden, når jeg kom hjem slang jeg meg ned i sengen for å redigere video og se på min nye addiction nemlig serien saving hope på Tv2sumo! Den er utrolig lik grey´s anatomy, men jeg elsker jo den serien så denne er midt i blinken for meg. Jeg er allerede på sesong 3, og innen en ukes tid er jeg nok ferdig med hele serien som er på fem sesonger. 

Skal du på juleball i år?

blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg