WANTIES

REKALME

HERHERHER

HERHERHER

HERHERHER

HERHERHER

HERHERHER

Hello bloggen! Husker dere da jeg blogget døds mye angående Shein? Jeg har blitt hektet igjen! Jeg hadde en laaang pause fra samarbeidet deres, men nå er jeg i gang igjen og jeg elsker virkelig denne nettsiden og den har alltid vært en av favorittene mine. Shein er døds billig, men det er frakt og hvis jeg ikke husker feil så er frakten ikke så dyr. Husk når du bestiller på nettsider som er utenlandske, så burde du ikke handle over 350 kroner. De bruker 1-2 uker til å levere.

Har du handlet hos Shein før?

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg