UKENS SPØRSMÅL #1

Hvordan er karakterene dine?

Det kommer helt ann på hvilket fag vi snakker om for det varierer veldig mye. Hvis jeg skal ta utgangspunktet i alle så vil jeg si at jeg har middels/gode karakterer. Jeg ligger som regel mellom 4-6 på karakterene, men siden vi enda er så tidlig på skoleåret har jeg ikke fått så mange karakterer til å si hvor jeg ligger.

Er du jomfru?

Nei, føler jeg har svart på dette spørsmålet så mange ganger. 

Hvordan går det med lappen?

Jeg har oppkjøring om bare et par uker (!!!). SYKT nervøs, og livredd for å stryke, men jeg får håpe på det beste og skal heldigvis øvelseskjøre mye med pappa i helgen nå. Jeg har også en del kjøretimer før oppkjøringen så det er beroligende.

Processed with VSCO with c8 preset

Hvor høy er du?

Hver eneste gang jeg møter noen som ikke kjenner meg får jeg alltid kommentaren “wow, du virket mye høyere ut på Instagram”. Jeg er altså kun 157 cm, var hvertfall det sist gang jeg målte høyden min. Jeg tror heller ikke at jeg har vokst noe særlig mye mer siden den gang.

Hvem eller hva inspirer stilen din?

Når det kommer til alt tar jeg generelt inspirasjon fra overalt. Jeg har ingen spesifikke personer jeg tar inspirasjon fra, men jeg ser ofte på motebilder fra Printrest. Ellers vil jeg si at jeg tar mye inspirasjon fra kjendiser som Kim K, Kylie og Isabel Raad. Digger stilen til alle tre, samt jeg føler at jeg kler det meste og kan som regel ta på meg hva jeg vil og føle meg komfortabel. Jeg liker best selv å kjøre basic, men ekstra.

Hvilken butikk eller nettbutikk kjøper du klærne dine fra?

Jeg bruker mest å kjøpe kler på nettet. Det er sjeldent jeg går ut i butikk å shopper med mindre jeg skal et spesielt sted eller har lyst på noe spesielt. Jeg elsker nettbutikker som Junkyard, PLT og Nelly.

Bor du i fosterfamilie?

Det er faktisk sykt mange som misforstår dette. Familien vår er fosterfamilie for noen andre, vi har altså tatt inn noen andre sitt barn fordi de ikke kan ta vare på barnet selv og derfor gjør vi det gjennom barnevernet.

Hva er ditt neste mål?

Jeg føler enda ikke at jeg har nådd målet mitt, så vil ikke si at det er noe “neste mål”. Målet mitt er å leve av sosiale medier som YouTube, Blogg og Instagram. Det er absolutt min drøm, og føler jeg er godt på vei, men skal aldri ta noe for gitt. Jeg syns selv at jeg legger av veldig mye tid, bruker utrolig mye energi på plattformene mine og jobber hardt for å nå målet mitt. Utenom dette ønsker jeg å ha noe eget som et sminke produkt/merke. Jeg ønsker bare å skape noe, som det står mitt navn på som jeg kan dele med andre. Jeg har utrolig mange drømmer, men er det som gir meg mye motivasjon som får meg opp om dagene. 

 Processed with VSCO with c8 preset

Hvordan har du det nå?

Akkurat nå er jeg syk, men ellers har jeg det utrolig fint. Jeg føler alt går fremover nå, og føler ikke jeg sitter “fast” som jeg følte en periode. Jeg følte jeg ikke fikk noe til, og alt bare gikk nedover når det kom til det sosiale og når det kom til jobb som Youtube+. Jeg har også mange personer rundt meg som jeg er utrolig glad i, og får meg til å føle meg bra og får meg til å smile. Jeg syns mye går bra fortiden, og elsker det å være positiv. 

Har du hatt en annen hårfarge før?

Jeg har styrt så mye på med håret mitt, og må virkelig roe meg ned før det ikke er noe mer hår igjen. Long story short, jeg er naturlig blondine –  ombre – farget det hvitt – farget det grått – farget det ombre igjen – farget det brunt – stripet det blondt og nå er jeg fullt blondine igjen og skal ha en bleke runde igjen for å bli helt isblond og da er jeg nok ferdig og skal holde det slik. Takk guuud. 

Liker du at folk kommer bort til deg å spør deg om bilder?

JA, jeg elsker det virkelig! Tidligst i dag kom jeg over noen jenter som så veldig overrasket ut, og det er utrolig koselig å se. Dere må gjerne komme bort. Jeg tar meg som regel alltid tid til dere med mindre jeg har det veldig travelt.

Processed with VSCO with c8 preset

Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med?

Jeg er fornøyd med så og si hele kroppen min, men er det teit å si hvordan hele kroppen min er satt sammen? Føler alt passer så bra sammen i forhold til høyden min. Hvis jeg kun kunne ha valgt en del er det nok rompa mi. 

Planer fremover?

Bli ferdig med lappen, og bestå uten tvil. Jeg skal bare fokusere på lappen, og kun den. Jeg skal også jobbe en del med både Blogg, YouTube og Instagram. Jeg gleder meg til å jobbe mye, og få ting på spor igjen slik som før.

Hvis du har noe du lurer på, gjerne legg igjen en kommentar med spørsmål til neste uke! ♥

Blogges

9 kommentarer

Siste innlegg