EN PERFEKT MORGEN

 Processed with VSCO with c8 preset

 Processed with VSCO with c8 preset

God morgen søtinger ♥ Håper dere alle har våknet opp med et smil rundt munnen, og har en fantastisk morgen. Jeg kjenner jeg er utrolig sliten ikke for noen spesiell grunn, men man kan si jeg ikke er i topp form på grunn av forkjølelsen min. Jeg hoster helt ekstremt mye, renner på øynene og nesen. Hoster så mye at det nesten føles ut som jeg skal dø hver eneste gang, håper det blir bedre til skolestart ettersom jeg skal starte på skolen igjen på mandag etter en god ferie. Jeg har ikke gjort noe spesielt denne ferien, men det vært utrolig herlig å kunne koble helt ut og kunne fokusere på helt andre ting slik som å få gang på bloggen. Jeg har uten tvil vurdert lenge å ta opp bloggen igjen, men det har ikke blitt noe av for det har vært så utrolig mye å gjøre spesielt rett før ferien skulle begynne med skole.

 Processed with VSCO with c8 preset

Jeg kjenner det skal bli godt å se vennene mine igjen, men samt kjenner jeg godt kunne hatt en uke til med ferie. Vi kan si det mildt at jeg ikke er noe skole menneske i det hele tatt. Jeg skal ikke legge skjul på at det skal bli godt å komme inn i rutiner igjen, men jeg gruer meg litt til neste uke på grunn av at jeg skal ta spiral å kjenner jeg gruer meg litt. Vet ikke helt hva jeg skal forvente, derfor om du har erfaringer gjerne del med meg! Hva er planene for helgen deres? Jeg skal ta en ganske så rolig helg ettersom det har vært fiesta de siste helgene nå, og trenger å slappe av og øvelseskjøre mYeee i den hensikt av at jeg har oppkjøring snart.

 Processed with VSCO with c8 preset

Ønsker alle en utrolig fin fredag og helg videre ♥

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg