UKEN SOM GIKK..

(inneholder annonse)

UKENS HØYDEPUNKT

Ukens høydepunkt har absolutt vært å starte opp bloggen uten tvil! Jeg har virkelig fått en stor glede av å begynne å skrive igjen! Jeg håper jeg bare får dette til å gå, for jeg ønsker å kunne oppdatere dere minst to ganger daglig samtidig som at innholdet er bra. Jeg hater virkelig følelsen av å ikke føle at innholdet på enten en video eller et innlegg ikke er helt complete.

UKENS YOUTUBEVIDEOER

UKENS CRAVING

UTEN TVIL er ukens craving sjokolade. Jeg tror det er i hensikt av at jeg har fått mensen litt her å der gjennom hele uka.. Jeg har virkelig ustabil mens, og i det siste har jeg fått skikkelig sjokolade cravings rundt den uka. Hver eneste gang. 

UKENS NEDTUR

Ukens nedtur er tanken på å begynne på skolen .. I morgen sitter jeg på skolebenken igjen, og er klar for fullt kjør resten av dette halvåret. Jeg mener ikke å klage fordi jeg skal begynne på skole, for skolen er virkelig ikke så krise selvom jeg ikke er et menneske som er noe glad i skolen generelt. Det er nok tanken på å måtte stå opp tidlig, øve til prøver, mindre tid til sosiale medier og mindre søvn. 

UKENS TANKE

Jeg har blitt veldig bevisst på hvor mye unødvendig drama og drittsnakking det er rundt her, og jeg har virkelig distansert meg selv fullt og helt fra giftige mennesker som ikke gjør annet enn å skape dårlig stemning blant andre. Livet er for kort til å orke å bry seg om negativitet, og det å innse hvor lite slike mennesker egentlig betyr, er deilig. Jeg elsker positive sjeler som byr på seg selv, er glade og sprudlende og som vil andre mennesker godt, istedenfor å være bitter og sjalu så fort noen andre har det bra. Cut the crap! 

UKENS INNKJØP

Jeg kjøpte meg en selvbruner fra St. Moriz. Du kan finne den HER hos Blivakker. Jeg tror min er gått ut på dato som du kan lese i ukens irritasjonsmoment. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg kjenner jeg ble sykt irritert på en selvbruning som jeg kjøpte på Cubus, som jeg skal gå å klage på. Jeg fikk den anbefalt av mine venninne Emine som virkelig elsker denne, og den er så fin på hun. Jeg testet den for første gang, og foamen som kom ut var en grønn ligende farge, men jeg tenkte ikke noe over det og påførte produktet. Nå har jeg en skikkelig uggen farge som ikke ser lekker ut i det hele tatt, og kjenner jeg blir irritert som bare pokker. Derfor skal jeg gå å klage på at jeg skal få en ny med en gang. Jeg klarer meg virkelig ikke med å være så lys som jeg er. 

UKENS ANTREKK

Processed with VSCO with c8 preset

Jakke: Bikbok – Topp: Gina Tricot – Joggebukse: Bikbok – Sko: Junkyard (HER – annonselenke)

Jeg har virkelig forelsket meg i slik joggebukse, kule sneakers, croptop og oversized jakke stilen. It´s my ride or die, virkelig! elsker det! Jeg har virkelig forelsket meg i denna kåpa fra Bikbok som jeg knabbet fra søsteren min på grunn av at hun skulle kaste den. Den er jo så nydelig! Midt i blinken for meg. 

UKENS RABATTKODE

Ønsker du rabattkode hos Junkyard? Bruk koden ´THERESES15´ gir dere 15% hos Junkyard.no på et kjøp over 500 kroner som ikke er salg, deal eller kampanje produkter. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

HEMMELIGHETEN OM MINE LEPPER – HER KAN DU LESE INNLEGGET.

Hvordan har uken din vært? ♥

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg