UKENS SPØRSMÅL #2

Røyker eller snuser du?

Nei, jeg er under 18 år så gjør ikke det. Jeg vet også at det ikke er bra for helsa, så hvorfor skal jeg begynne med vilje? 

Hvordan har du det nå?

Jeg har det helt ok. Jeg har det verken døds bra eller dårligt. Det er en del ting som har skjedd i det siste som har dratt meg ned, og har snakket om det en del i en vlog, men vet ikke helt om jeg tørr å poste den.. Jeg må nesten se det an når jeg redigerer videoen. Jeg ønsker veldig å poste den, fordi vil kunne vise at ting ikke er helt supert hele tiden og at jeg faktisk har dritt dager på grunn av når du e influencer er det veldig enkelt å legge på et filter og late som du har et perfekt liv.

Hva er det som motiverer deg i livet? Altså, hva er det som gjør at du ønsker å stå opp om morgenen å fullføre, uavhengig av hva det er?

Utrolig godt spørsmål faktisk! Lurer litt på det samme, men fortiden har jeg ikke hatt mye motivasjon til noe helt til i dag. Jeg bare føler virkelig fortiden at jeg har lyst å få til noe, uavhengig av andre. Det er nok det å se at ting går bra som gir meg motivasjon, fordi skjer det noe som er negativt drar det meg veldig mye ned og det har jeg virkelig ikke tid til! Jeg er som regel positiv, og glad fordi jeg vet hvor mye mer motivasjon jeg får av det. 

Jeg føler også hvis du har hatt en del motstand en stund føler et lite kick at du alt du vil er å bare vise hva du kan. Det er litt det jeg føler på nå, fordi jeg vet at jeg kan nå langt om jeg bare vil. DU kan få til alt om du bare jobber hardt nok. 

 Processed with VSCO with c5 preset

Hvor mye tjener du?

Det er litt min egen buisness, men det er ikke all verdens som mange tror. Jeg tjener nok mer enn hva en vanlig 16 åring gjør, men det er fordi jeg jobber hardt for det.

Hvor mye sparer du i måneden? 

LITE! Jeg har så utrolig lyst å bli flink til å spare, kan noen plis lære meg? Jeg har lovt meg selv mange ganger å bli flinkere, men det skjer aldri.. Jeg har blitt bedre enn hva jeg var før, så jeg er nok på rett vei. 

Har du hatt sex med over 30 stykker?

OVERHODE IKKE. Hvor kommer dette fra? Jeg skal ikke dømme noen andre som har dette, for det er opp til hver enkelt. Jeg har hvertfall ikke det, da har vi det avklart. Sex er personlig ting, og det er ikke noe man gjør bare for å gjøre. Hvertfall ikke jeg. 

Hvis du hadde blitt gravid, hadde du tatt abort da?

Ja, jeg hadde garantert tatt abort. Jeg er kun 16 år, og er ikke klar for å ta vare på noen andre enn meg selv. Derfor jenter, viktig med prevensjon. Selv har jeg tatt spiral, og er utrolig fornøyd! Jeg har ikke hatt noen plager med den enda, og var heller ikke vondt å sette den inn.

 Processed with VSCO with c5 preset

Beskriv drømme gutten din.

Jeg syns selvfølgelig at utsende har noe og si, men personlighet sier mye mer. For meg er det veldig viktig for meg at han respekterer jobben min, og det jeg gjør samtidig at han er snill, omtenksom, byr på seg selv, bryr seg om meg og er ÆRLIG. Jeg er ikke så vanskelig når det kommer til gutter, for det skal veldig lite til for å sjarmere meg. Jeg har derimot veldig vanskeligheter for å stole på folk, og er det som jeg syns er vanskeligst når det kommer til å knytte seg til andre.

Er du sjalu av deg?

I forhold, eller generelt? Generelt er jeg ikke det, fordi jeg prøver hvertfall å unne andre hvis de får til noe i livet. Hvis jeg ser en jente som ser bra ut snakker jeg ikke dritt om hun fordi jeg syns hun ser bedre ut enn meg. Vi jenter burde bli mye flinkere på å snakke positivt om hverandre. Når det kommer an på forhold, er jeg ikke sjalu av meg så lenge jeg ikke har behov for det. Jeg er heller ikke noe kontrollerende kjæreste i det hele tatt. 

Holder du på med noen? Har du kjæreste?

Nei til begge av delene. Jeg lever singellivet på det høyeste, og nyter det. Det er så digg å ikke være forpliktet til noen. 

Hvis du har noe du lurer på, gjerne legg igjen en kommentar med spørsmål til neste uke! ♥

Blogges

14 kommentarer
    1. er du ikke litt sent ute med å komme på russebuss/ van eller gruppe? Når er du russ? Har du tenkt og være russ? Isåfall når skal du begynne å planlegge? Haha stiller spm fordi jeg lurer ingen sure miner❤️

    2. Kan du begynne med å legge linker til klærene dine du har på i bildene?
      Og vet foreldrene dine at du har/hatt sex?

    3. «Jeg tjener nok mer en hva en VANLIG 16 åring gjør,men der er fordi jeg jobber hardt for det»
      For det 1. Er du vanlig
      For det 2. En «vanlig» 16 åring kan jobbe like hardt som deg men tjene mindre.
      Du jobber med sosiale medier å da tjener du mer enn de som jobber på butikk feks.

    4. Anonym: Jeg sa ikke at jeg ikke er normal? I setningen der mente jeg fordi jeg jobber som influenser som ikke er så normalt i norge den dag i dag. Jeg har en vanlig jobb uten sosialemedier også, tillegg til skole så derfor tørr jeg å innrømme at jeg jobber ganske hardt for pengene mine. Det er jeg stolt av. Syns det er merkelig hvordan man angriper andre bare fordi de formulerer seg annerledes. Og at det enda er “ikke lov” å kunne være stolt over det, og innrømme det selv. Jeg sier ikke at andre jobber hardt, det gjør de nok, men jeg må få lov å si jeg også gjør det for det om 🙂 Altfor mange som henger seg opp i janteloven :/

    5. Folk fatte tydligvis ikkje ko vansklig/hardt arbeid det egentlig e å jobba me youtube å blogg osv, håpe ikkje du tar deg te det drite du får, de e jelly å fatte ikkje at du faktisk jobbe for følgerane/seerane dine osv
      Syns du e kjempeflink å du bør vært stolt øve alt du har klart som bare 16 åring❤️
      Keep up the good work

    6. ^ det er sant, noen folk (50/50) skjønner faktisk ikke «hvor vanskelig» det er.
      Tenker også hvis det er så jækla vanskelig, hvorfor holde på med det?
      Finn deg en vanlig jobb da heller?

    7. A n o n y m: hvis du snakker til meg? Sa jeg da at jobben min er vanskelig? Nei, jeg sa jeg er stolt over at jeg klarer å jobbe hardt for pengene mine. Stor forskjell på hardt arbeid å vanskelig arbeid:)

    8. Grunnen for at du ikke klarer å holde deg til forhold er vel fordi du har vært utro begge gangene. Kan du forklare hvor du var utro?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg