KLARER IKKE Å SLAPPE AV

Processed with VSCO with c5 preset

Heiaa ♥ Hvordan har tirsdagen deres vært? Jeg må bare takke dere for all respons på bloggingen for tiden. Jeg setter utrolig stor pris på det, og selvom det høres veldig klisje ut så betyr dere veldig mye for meg. Jeg må også bare takke alle som sender DM på instagram som forteller at de er så glad for at jeg har begynt å blogge igjen, forskjellige opplevelser og erfaringer og mye mer! Det settes pris på! Jeg har sovet bort hele dagen, utenom at jeg også har øvd en del på naturfag prøven som jeg har i morgen. Jag har null motivasjon til skolen fortiden, men det kommer nok etterhvert tror det er på grunn av det har vært så mye negativt i det siste og har generelt vært veldig sliten. Jeg tror nok når alle prøver, og innleveringer er fullført så slapper jeg mer av og kan ta det litt mer med ro. Jeg merker det i hele kroppen, for i går hadde jeg utrolig vondt i både rygg og nakke samtidig våknet opp med vondt i halsen i dag. 

Til en mer glad nyhet, i morgen får jeg nye negler igjen!! Skal selvfølgelig vise dere resultatet. Det er utrolig herlig å kunne føle seg litt fresh igjen, og jentete. Jeg tror nok jeg skal ha en litt mer neon farge denne gangen, fordi jeg har blitt en del brunere i det siste og ønsker å ha noe som fremhever fargen. Utenom det gleder jeg veldig mye til helgen for da har Jeanett min bestevenninne bursdag, samtidig som jeg skal i en annen bursdag. Jeg virkelig elsker bursdager, hvor jeg kan feire andre og bare kose meg. Gleder meg til å pynte meg ekstra opp, og kanskje få filmet en del sminkevideoer som jeg savner! Jeg vet mange ønsker sminkevideoer, men samtidig er det de videoen som får minst visninger? Er det fordi dere ikke får videoene med dere? Eller fordi det ikke er av interesse? Jeg ønsker å ha en kanal som er for alle, og at alle kan finne noe for sin smak der så derfor må dere gjerne legge igjen tips til hva jeg skal filme mer av.

Processed with VSCO with c5 preset

Jeg håper hvertfall dere får en fin uke videre!

blogges

4 kommentarer
    1. Så gøy du har begynt me bloggen igjen! Synes selv casual vlogger er det gøyeste, hvor du for min del, gjerne kan vise hvordan du sminker deg for dagen etc 🙂

    2. Elsker dine QandA! Og egentlig når du bare tar oss med inn i livet ditt (vlogger). Du tar oss liksom med inn i din hverdag og viser oss hvordan du har det. Eller så kan du jo prøve sånn humor video, slik at du imiterer en typisk lærer:) det er jo alltid morsomt og folk ser liksom seg selv i det? 🙂 eh ja, du er flink til det du gjør!❤️

    3. Sminkevideoer settes stor pris på. Helst GRWM der du babler om alt og ingenting. Ha en fin dag videre, klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg