“TAR DU BARBIEDOP?”

Heei ♥ I det siste har jeg fått utrolig mange spørsmål om hvordan jeg har blitt så brun på så kort tid, for ja jeg har blitt veldig fort brun. Jeg er mye mer komfortabel brun, og etter min smak synes jeg selv at jeg ser bedre ut med en sunkissed hud. Jeg har til og med fått spørsmål om jeg har begynt på barbie dop, og nei. Absolutt ikke. Det er aldri noe jeg kunne ha funnet på gjøre kun for å bli brun. Jeg skal endelig fortelle dere hemmeligheten bak brunfargen min, og den er ikke mer spesiell enn solarium og selvbruning. Jeg anbefaler eller oppfordrer IKKE noen til å ta sol, fordi dette er kreft fremkallende. Det er alltid noen som må påpeke at jeg gjør noe dårlig, derfor må jeg bare få sagt dette. 

Jeg gjør ganske mye for å oppbevare en fin brun farge, men det finnes grenser. Hvor mye sol jeg tar er helt opp til hva lommeboka sier, fordi det ikke det billigeste. Jeg prøver å ta 2-3 ganger i uken, og utenom det tar jeg jevnlig selvbruner på.

Jeg bruker selvbruneren til Loreal Paris som heter Sublime bronze. Jeg syns selv at den ser veldig naturlig ut på huden, og den legger seg ikke flekkete fordi det er en olje. Jeg bruker den overalt, og i ansiktet til de som måtte lure på det. Jeg elsker å ha den i ansiktet istedenfor en fondation ettersom jeg ikke har noe problemhud å måtte dekke over. Nei, jeg sier heller ikke at de som har problemhud må gjøre det heller. Jeg kommer forresten med et innlegg snart om huden min, som er ganske detaljert med bilder fra den tiden jeg slet skikkelig. 

Processed with MOLDIV

Har dere noen tips til en jevn og fin brunfarge?

blogges

3 kommentarer
    1. Er du ikke redd for st du skal se for brun ut? At det blir oransje eller at du skal få stygge kommentarer for at du plutselig er så brun?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg