JEG VAR PÅ DATE..

 Processed with VSCO with m5 preset

 Processed with VSCO with m5 preset

 Processed with VSCO with m5 preset

 Processed with VSCO with a6 preset

 Processed with VSCO with m5 preset

DATE NIGHT

Hei igjen, nå er det noen dager siden sist bloggginnlegg som er på grunn av jeg har hatt en del å gjøre med skole som til tider må prioriteres. Til noe litt mer gøy, var jeg på date sammen med jentene i helgen, fordi Jeanett Elise ala min bestevenninne feiret 16 års dagen sin. Hun ble 16 i går, derfor gratulerer med overstått jenta mi ♥ Jeg håper du hadde en fin feiring sammen med oss jentene, samtidig at dagen din i går var bra også. 

Vi var ute å spiste på MM café på kaien i Haugesund. Det er en av favoritt plassene mine å spise på, fordi jeg elsker club sandwichen der. Det er kanskje litt kjedelig, men jeg bestiller alltid det samme når jeg er der. Det var en utrolig hyggelig dag. Alle jentene samlet, og kunne catche litt opp igjen. Etter vi var ferdig å spise var det et par jentene som bestilte dessert, og etterpå delte vi oss. Det var noen som gikk til hverandre, og så var det meg og noen andre jenter som satt oss på Los Tacos for å sitte der å snakke før vi ble hentet. 

Senere på kvelden gikk jeg til Madelen, for å være sammen med Madelen og Marion. Ble der en liten stund før jeg gikk hjem igjen, for å ta kvelden litt med ro ettersom jeg var på fest dagen før og var sliten fra det. Jeg hadde også en del å gjøre, og ettersom jeg ikke hadde postet noen på bloggen ble jeg litt stresset. Det blir jeg alltid om jeg ikke poster på noen dager. Det er ikke fordi jeg må, men fordi jeg vil ha en bra rutine på det og alltid ha noe å oppdatere med.

Hva har du gjort i helgen?

blogges

4 kommentarer

Siste innlegg