UKENS SPØRSMÅL #3

Har du noen gang følt deg presset til å miste jomfrudommen din?

Nei, jeg mistet jomfrudommen min til min kjæreste på den tiden og jeg angrer ikke. Jeg følte meg aldri presset fra den personen. 

Hva tenker foreldrene dine om at du er så åpen om enkelte ting på dine sosiale medier?

Jeg har aldri tatt om temaet, en grunn for det er fordi bloggen og YouTube er så personlig for meg og derfor hater jeg å diskutere det med andre. Jeg tror de forstår, jeg deler kun mine meninger og erfaringer som kan være til stor hjelp for andre. Jeg føler også med blogg og YouTube kan hjelpe meg til å utvikle meg på en positiv måte. Jeg deler mye, men jeg føler det er det man må om du skal nå langt i denne verdenen. 

 Processed with VSCO with m5 preset

Hvor handler du klær mest?

Jeg liker best å shoppe på nett, fordi jeg føler de har så mye mer utvalg på nettet enn i butikk. Jeg syns også at flere nettbutikker er flinkere til å holde seg på trender som for eksempel Pretty little thing, Fashionnova, og Nelly. Hvis jeg handler i butikk er det Bikbok, Gina Tricot eller wow siden jeg passer barne størrelser.

Hva sier vennene dine om enkelte bilder du legger ut? 

De bryr seg fint lite, det er mitt valg og ingen andre sitt. De tenker ikke det er drøyt som mange vil påstå, for alle har en kropp? kropp er faktisk kropp, selvom det er klisje å si. De støtter meg uansett hva jeg velger å gjøre, og hvis de mener noe er drøyt sier de i fra. Det å legge ut slike bilder er kanskje ikke noe alle ville gjort, men jeg gjør det og det er mitt valg.

Hva vil du jobbe med senere i livet?

Drømmen er å kunne jobbe med sosiale medier slik som nå, men det vil nok tiden vise om det er mulighet for det. Jeg har jo allerede kommet ganske langt, men man vet aldri når influensene dør ut. Det er heller ikke en stabil inntekt, men jeg har enda laaaangt å gå i denne bransjen. Hvis ikke vil jeg jobbe med noe innenfor skjønnhet, eller jordmor av alle ting.

Har du lyst å være med på reality serie?

Ja, det kunne jeg godt ha tenkt meg. Tenk hvor gøøy det hadde vært å være med på bloggerne!

Hva ser du etter i hos en gutt?

Helt ærlig, vet jeg ikke. Utseende har jo alltids en del å si, fordi du blir jo alltid først tiltrukket av hvordan han ser ut. Samtidig må han ha en bra personlighet, og behandle meg bra og med respekt. Jeg har ikke noe spesifikt oppskrift på hva jeg ser etter i hos en gutt, for tenker han kommer når han kommer. 

 Processed with VSCO with m5 preset

Hvor gammel var du da du fikk lov å overnatte hos en gutt?

Hvis du tenker på kjæreste har jeg ikke sovet over hos en gutt på den måten før, utenatt vi kun har vært venner. Jeg tenker jeg hadde fått lov nå hvis jeg var i et stabilt forhold, og ettersom jeg er 16 og er over den seksuelle lavalderen. De fleste foreldre nekter jo på grunn av sex.

Noen tips til å få bort strekkmerker?

Hmm. Jeg har aldri slitt med dette utenom på rompa. På mange måter er de fine, og forteller meg historien om.. Vel, meg. Nå synes jeg faktisk det er ganske fint og veldig kvinnelig, som jeg liker. Det er mange som sier Bio oil funker, men har aldri testet dette selv og kan ikke gi noen anbefalinger fra min side. Dessverre.

Hvordan får du så fine bryn?

Tro meg, de har ikke alltid sitt ut som dette. Jeg har hatt min historie med de bryna, men som de sier øvelse gjør mester. Jeg er jo ekstremt sminke interessert, og driver med dette daglig om ikke mer. Det er nok noe du må øve på til du er fornøyd.

Processed with MOLDIV

Hvordan trener du, og hvor ofte?

Jeg trener aldri, utenom gym. Jeg trente før, veldig mye, men så sluttet jeg. 

Hvor var det settet du hadde på deg fra, på ditt siste instagrambilde?

Det er fra H&M. 

Hvis du har noe du lurer på, gjerne legg igjen en kommentar med spørsmål til neste uke! ♥

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg