UKEN SOM GIKK..

 Processed with VSCO with m5 preset

nb: dette skulle egentlig ut sist uke.

Ukens craving ♥ Ukens craving har uten tvil vært smash! Helt siden uken startet har jeg cravet smash, fordi det er så utrolig digg! Jeg er ikke spesielt glad i smågodt, og jeg tror nok sjokolade og chips er min greie. 

Ukens tanke ♥ Jeg må ta vare på de menneskene rundt meg som virkelig bryr seg om meg, fordi de er viktige. Det er ikke personer som du bare kan forgjeves, for disse personene kan plutselig bare være borte fra livet ditt en dag. Trist nok.

Ukens opptur ♥ Det var utent vil å se Frida igjen! Den jenta har jeg savnet utrolig mye! Mer enn jeg trodde. Hun sprer så mye glede, og er så positiv. Alle trenger en Frida i livet sitt. Jeg er utrolig glad for jeg har slike personer rundt meg som klarer å få meg til å være glad selv om jeg har hatt noen dritt uker i det siste.

Ukens nedtur ♥ Jeg har hatt et par nedturer de siste ukene av egentlig mange grunner som jeg ikke klarer å finne ut av? Jeg har også lenge slitt med å stole på personer, fordi jeg er så redd for å bli dolket i ryggen. Spesielt når det kommer til gutter, men hadde en hendelse av en som stod meg veldig nær og skal ikke lyve, men det slo meg litt hardt. Greit nok at det ikke var verdens største hendelse, men uansett jeg tenker når du lover noe og ikke holder det du lover til noen så close forteller det litt om din respekt og tillit til personen. 

Ukens kjøp ♥ Jeg shoppet mye hos Junkyard, og fikk pakken denne uken og dere kan se alt i denne innkjøpsvideoen HER. Dere må også gjerne ta å trykke på abonner på YouTube Kanalen min. Vi er så utrolig nærme 12.000 nå! 

Ukens musikk ♥ Jeg og Frida så dokumentaren til Demi Lovato som jeg anbefaler, og dere kan se den HER. Jeg fikk helt dilla på den ene sangen som hun synger i denne dokumentaren, som trist nok ikke er på spotify, men den er verdt å høre på! HER, kan dere høre den.

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg