KLAMYDIATEST

 Processed with VSCO with m5 preset

Tskjorte – Bikbok / Bukse – Gina Tricot / Belte – Gina Tricot

Heeia ♥ Hvordan har starten på uken din vært? I helgen var egentlig planen å slappe helt av, siden jeg har de siste helgene vært ute hver kveld eller vært med venner. I lengden blir jeg fort sliten av å ikke ha alene tid, og jeg elsker å ha litt tid for meg selv. Jeg blir generelt fort utbrent om jeg gjør noe absolutt hele tiden, spesielt når jeg er så elendig på søvn. Utenom det var det litt kjipt å begynne på skolen igjen etter en lang helg. Endelig er jeg ferdig med alle prøver, presentasjoner og innleveringer utenom en rapport som ikke er noe problem. Jeg har stresset utrolig mye med prøver, og presentasjonene vi har hatt, fordi jeg suger på å prioritere skole foran andre ting og da gjør jeg ting i siste liten. 

I dag var jeg også med en venninne innom helsesøster for at hun skulle ta en klamydiatest, håper dere andre jenter(og gutter) husker å teste dere. Vet aldri va andre har vært borti 😅 Og nei, det er ikke flaut å teste seg. Du ville blitt overrasket over hvor mange som gjør dette. Jeg har faktisk nå levert oppsigelse på jobben min som jeg har utenom blogg og youtube, fordi jeg ønsker mer tid til blogg og youtube. Jeg syns i utgangspunktet den jobben ikke tar så mye tid, men det er bare det å komme seg på jobb som er kjedelig å jeg blir fort sliten om jeg har mye å tenke på som jeg har fortalt. Jeg jobber også to ganger i uka, ca to timer og det er jo en del med tanke på at jeg ikke er hjemme fra skolen rundt fire og skal skrive flere blogginnlegg og redigere videoer. Håper ting blir bedre når jeg får litt mer tid til det jeg brenner for.

Håper dere får en fin uke videre!

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg