TANKER FØR LEGGETID #2

 

 Processed with VSCO with a6 preset

💭 Jeg er skikkelig sliten fortiden, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få energi igjen. Har dere tips? Jeg tar gjerne i mot. Jeg er ikke så flink når det kommer på søvn, fordi jeg er mest produktiv på kveldstid som vil si at jeg sitter oppe en del på nettene for å få unna gjort en del. 

💭 Jeg vet ikke hva jeg skal bli lenger? Jeg har ikke lyst å jobbe som frisør, men samtidig tenker jeg å ta frisørlinja. Det høres jo helt på tryne ut, men jeg vet ikke hva ellers jeg skal gjøre. Skal jeg droppe ut? Leve på sosiale medier? ANER IKKE hva jeg skal gjøre lenger. Jeg liker å ta ting som det kommer, men begynner å stresse litt ettersom jeg går vgs nå. Jeg vurderer å bare ta frisørlinja, og påbygg etterpå. 

💭 Fortiden føler jeg at vi legger oss altfor mye oppi andres buisness, hvorfor skal alltid bry oss om hva andre gjør? Hva endrer det seg for oss? Ødelegger det hverdagen din at noen andre stapper silikon her, og der? Nei, ikke med mindre du legger deg oppi det og lar deg provosere, da påvirker det hverdagen din. Mange spør meg om hvordan jeg har bra selvtillit osv. Jo, nettopp fordi jeg klarer å gi faen og bry meg om min egen buisness og ikke hva alle andre gjør eller ser ut.

💭 Jeg er så LEI av jenter som skal dra opp drama, og gjøre en liten sak ut til noe enda større. Istedenfor, jenta mi kom deg over det. Vi kan heller alle sammen holde oss til vår egen business, men vi jenter klarer vel ikke det eller?

💭 Gjett hva?! Jeg er allerede godt i gang med julegavene! Det er unormalt til meg å være, jeg er aldri tidlig ute. Målet i år er å slippe å stresse rundt de siste uken før jul, haha. I år skal jeg bruke god tid på å planlegge alle gavene til de jeg er glad i. Det finnes ingenting mer fantastisk enn det.

💭 Jeg har allerede begynt å få litt julestemning i kroppen, og håper virkelig ikke det stopper fordi de siste årene har ikke julestemningen vært der i det hele tatt. Jag håper virkelig det blir en bra jul i år, og skal gjøre alt for å få stemningen på plass. Jeg har allerede begynt å se julefilmer, og der er sååå koselig!

2 kommentarer
    1. Bare ikke dropp ut av skolen eller noe bare fordi du vil «leve av blogg og YouTube»
      Lover deg, skolen er så viktig for både deg i fremtida og det sosiale.
      Skal ikke fortelle deg hvordan du skal leve, men blogg og YT kan du leve av når du har gjort ferdig utdanning som er ferdig på et blunk.
      Arbeidsplasser blir bare mer og mer strengere på om du har utdanning/kompetanse.
      Du finner nok ut av noe du vil etterhvert, men om du er litt i tvil, gjør det uansett, hvis ikke vil du nok angre.
      Frisør er alltid et greit yrke hvor du kan få sjanser til å jobbe innen flere ting enn bare frisør :))

    2. Du burde dra til legen å fått tatt blodprøver for mangel på jern eller andre vitaminer. Bare for å skjekke opp om det er noe du mangler, slik var det til meg vartfall, jeg var trøtt og sliten hele tiden, utrolig slitsomt..
      Jeg droppa ut av skolen i starten av 3året på VGs. Folk sier det er dumt osv men jeg fulgte magefølelsen og det som var det beste for meg der og da og angrer ikke, jeg tar opp som privatist nå og konsentrasjonen min og motivasjonen har aldri vært bedre, det er jo helt opp til hver enkelt hvordan man reagerer og takler det. Men kjenner til den følelsen som du sitter med nå. Og det er så irriterende at folk nå til dags stresser så sykt mye med skolegang osv, vi har hele livet og alt ordner seg som regel tilslutt. Håper du finner ut av alt!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg