ENDTE OPP HOS LEGEN…

Processed with MOLDIV

Endte opp hos legen …

Heiaa, hvordan har torsdagen deres vært? Tenk det er allerede snart helg! Uken har gått utrolig fort, og takk gud for det. I dag har jeg vært hjemme fra skolen. Det har ikke vært for noen spesiell grunn, men jeg hadde en legetime 08.45, og vi slutter tidlig på torsdager og da ser jeg ikke vitsen med å komme på skolen for å da være der i 45 minutter før jeg skal etterpå ta bussen hjem igjen. Jeg får legeerklæring, så klarer meg fint hjemme. Det var litt avslappende å få en dag jeg kunne ta det helt rolig å kun ligge hjemme i sengen hele dagen også. Det endte selvfølgelig med at jeg sovnet..

Grunnen til at jeg var hos legen er fordi jeg har slitt en del med magen for tiden. Jeg blir dårlig når jeg spiser, og bedre igjen etter jeg har vært på do og selvfølgelig finner ikke legene ut hva som feiler meg som gjør meg så frustrert. Uansett så ble jeg innkalt i dag for noen prøver jeg tok for noen uker siden hadde det kommet resultater på, og den ene var ikke fullt så bra.. Derfor må jeg nå ta prøvene igjen, for å sjekke om de samme resultatene kommer igjen før vi finner ut hva vi skal gjøre. Håper vi finner ut av det, har vært slik siden Juli 🙄 Det er bare til tider jeg har problemet, men på det værste kan det være slik jeg må være hjemme fra skolen og det går utover skolearbeidet. Det blir fort stress, når jeg ikke vet når det oppstår og hva det kommer av.

Til noe litt mer gøy, så kommer det en sminkevideo senere! Jeg gleder meg utrolig mye til dere skal få se denne videoen, for jeg syns looken jeg gjorde i denne videoen ble utrolig bra! Dere må huske dere enda kan stemme til Vixen Blog Awards HER, og gjerne stem på meg i årets beauty! Det hadde betydd utrolig mye for meg, dere aner ikke! Jeg setter uendelig stor pris på det til dere som orker å bruke tid til det. (Gjerne link til YouTube Kanalen min, hvis dere stemmer)

​Add meg på snapchat: Theresesorenes

Noe annet som gjør meg litt irritert er at blogg.no holder på å lage ny forside, og generelt oppdatere hele nettsiden dems og det gjør at det oppstår ulike tekniske feil som jeg har full forståelse over. Jeg kommer ikke opp på topplista i Norge, når jeg vet hvor jeg skal være plassert og det gjør meg litt små irritert når jeg liker å følge med på hvor jeg ligger. Uansett, så må jeg bare takke alle sammen som leser bloggen fortiden! Vi har blitt utrolig mange på så kort tid, og det gjør meg så glad!

blogges

5 kommentarer
    1. Hei.
      Eg tror det kan være melke allergi ja. Har det selv og vet hvor dårlig eg kan bli i magen etter eg har spist. Sleføgelig blir det bedre etter at eg har gått på do..
      Men eg har bestemmt meg for å ta allergitabelleter om det blir for gale.
      :’)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg