BLOGGKRIGEN TAR ALDRI SLUTT

Haha, jeg gikk faktisk i en stor pelskåpe, leopard pysjamas og uggs på butikken i dag! Dette er typisk outfit for meg når jeg har ingen planer! 

Hei dere <3 Akkurat nå holder jeg på å få redigert en video som skal opp i dag, og resten av kvelden skal jeg egentlig bruke på å øve på teorien på billappen. Jeg vurderer å prøve meg på teorien neste uke, men jeg sliter så med å føle meg trygg nok til å faktisk prøve. Noen andre som sliter med det? Jeg gidder ikke akkurat å prøve hvis jeg allerede vet at jeg kommer til å stryke, om dere skjønner?

Hva tenker dere angående Vixen i går? Jeg har aldri vært så opptatt av Vixen for å være helt ærlig, men det var ekstra spennende når jeg våknet i dag til mange stories av Kristin Gjelsvik som går ut mot Sophie Elise. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg syns om det? Jeg føler kanskje det blir litt for personangrep til tider, og andre synes kanskje ikke det. Jeg tror kanskje at jeg føler det blir personangrep fordi jeg har veldig stor respekt for både Kristin og Sophie. Jeg følger også mest med på Sophie, men jeg skjønner absolutt Kristin sin side også. Jeg har aldri vært en person som har følt på presset, og kanskje derfor vanskelig for meg å ha en mening angående denne saken. Jeg har aldri følt det har vært en ´big deal´ om influencere har vært åpen om slike ting. Jeg tror helt ærlig dette kommer til å være et tema vi kommer til å diskutere i all evighet, fordi jeg tror aldri vi kommer til å komme til en enighet! 

En annen ting som jeg syns er veldig gøy er at du kan tydelig se at det er mye mer youtubere i Vixen i år enn tidligere. Jeg føler vi kan tydelig legge merke til at Youtube Norge vokser stadig, og jeg er glad jeg er med på reisen når miljøet bare blir større og større. Agnete vant faktisk årets influencer i går! Gratulerer! Herregud, det er fortjent og selvfølgelig alle de andre som vant en pris. Hva tenker dere om Vixen i år?

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg