JULAFTEN

Hei dere, hvordan har julen deres vært? Jeg har hatt en kjempe fin jul hvertfall! På lille julaften var jeg på hytten sammen med noen i familien til kjæresten, og det var super hyggelig! Det var veldig herlig å kunne koble helt av, og kun nyte tiden sammen med hyggelige mennesker. Vi var der kun en natt ettersom jeg skulle feire jul med familien min, og han med faren sin. Vi våknet opp med julestrømpe om morgenen, og jeg gidde han den ene gaven som jeg hadde lagd til han. Jeg hadde laget en ring med alle bildene våre fra dette året med historien bak på bildet. Det er alltid hyggelig med noe annet som faktisk betyr noe. Jeg har også gitt han et gavesett med hårvoks+shampoo fra Paul Mitchell og en klokke fra den nye modellen til DW. Jeg må bare si at de nye klokkene til Daniel Wellington er døds fine!

Når jeg kom hjem fra hytten til familien til Jan Daniel så begynte jeg ganske kjapt å begynne å stelle meg for kvelden med familien. Jeg brukte en kjøpe fra Bubbleroom, som var ganske enkel og fin til slike anledninger. Hver jul har vi alltid både pinnekjøtt og ribbe, fordi det er noen som liker det og andre det. Det var kun min familie + morfar som var hos oss denne julen. Det var veldig koselig å ha hele familien samlet igjen, fordi det er ikke ofte! Jeg fikk utrolig mye fint, og jeg har allerede laget en egen video på hvor jeg viser hva jeg fikk på jul som dere kan se HER. Utenom alt det har jeg hatt en kjempe fin jul, og gleder meg allerede til neste år!

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg