1uke :o

Heii.
Nå er det bare 1uke til jeg reiser til paredise USA! Gleder meg så sjukt, Disney land og universal og bade masse og bli brun! 🙂 og være på cruise! Og jeg har funnet en fin kjole som jeg skal ha med meg siden, når vi skal spise middag må vi være fint kledd elle noe sånt, Skjønnte det ikke helt. Men uansett gleder jeg med, og sole meg på Miami beach og shoppe masse. (Husk etter usa er det Giveaway på videofyme, fra usa) Jeg tror det kommer til og tidens beste sommer for meg, siden aller sier det er så fiint osv..

Har du vert i USA?
Klem Therese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg