USA day 1

Heii.
Det kommer til og bli seine innlegg i det siste siden her er det en annein klokke slett osv… Men i dag har vi vert og Shoppet, og jeg har fått bikinier fra Zumiez, jeg ble veldig fornøyde me de og de va kjempe fine! Jeg kjøpte også jeg en USPA lommebok, alt er ekte merke. Og jeg er kjempe fornøyd med alt keg kjøpte, for keg trenge alt. Jeg kjøpte også en Shorts-topp (har ikke bilde av den) så kjøpte jeg et par Nike sko (joggesko) veldig gode og gå i 😛 helt til slutt kjøpte jeg et Ipad deksle som er rosa 🙂 I Mårå skal vi på et kjøpesenter og da kommer det et nytt innlegg om det. Jeg skal ta litt mer bilder i det innlegget, siden jeg trodde at jeg ikke hadde Internett men det hadde jeg alike vel.

Har du vert i USA før?
Klem Therese!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg