Siste dagene

Heii.

Endelig har jeg internett!! Men det er bare for 24timer :/ men nåt jeg kommer i land så skal jeg blogge masse. De siste dagene har jeg tilbringt tiden min på cruise (freedom of the seas) det et et veldig bra cruise. Med bassenger og bobble bad. Kino sal, is hall, golf bane. Og spille rom +masse mer. Og det så var litt kult var at kapteinen er fra norge. Det er bare 2dager igjen nå 🙂 så har vi vert innom sant maartin, sant thomas og coco cay 🙂 jeg snorkelt på sant thomas og sant maarten, når jeg snorkelt i sant maarteen såg jeg masse fisk og 2helikopter som hadde styrta og 1ubåt 🙂 var veldig kjekt. Når vi har komy av båten skal jeg skrive om dagene på cruise, siden er litt vanskelig å skrive på tlf…

Har flere bilder, men det gikk ikke å laste opp flere. Har veldig dårlig internett!

Klem Therese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg