♥NYDELIG SANG

Heii.

I går viste ida meg en nydelig sang! elsker den for og si den sånn. Den handler om at du ikke trenger og bruke sminke for og bli likt eller være fin. For du er fin som du er. Hun som synger er utrolig fin og synger kjempe fint, og det er faktisk sant det hun synger at du trenger ikke å bruke masse sminke for og se fin ut, selv om jeg bruker sminke, for og se penere ut. Så er den sangen faktisk sann. Jeg syns denne sangen er helt nydelig, ikke bare at den handler om det, men sangen er også veldig fin. Så jeg tenkte og dele den med dere. Håper dere og liker den sånn så jeg liker den.

Klem Therese

4 kommentarer
    1. lara: haha nei, aldri live om jeg slutter med sminke! <3 jeg elsker sminke, jeg likte berre sangen. Skreiv ikke at jeg skulle slutte. Så NEI jeg skal ikke slutte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg