Helg helg

Heii.

Woho det er endelig fredag og vi har lang helg fra skolen, siden vi har planleggins dag på mandag. +det er babeluba i morgen ^^ gleder meg, til og være med vennene mine osv, og babeluba er veldig morsomt+ det er siste året. Siden vi går i 7 kl og det er 6-12 år.. Så da må vi jo kose oss exstra mye i morgen.

Og i dag har jeg bare lyst til og kose meg sikkelig, og ha det kjekt. Føler denne uka har vart mye lengre, men det har den jo ikke. Så det skal bli deiligt med en lang helg. Håper dere får en strålende helg.

Klem Therese

3 kommentarer
    1. Heii❤️
      Hva skal du gjere på Babeluba imorå❤️
      Jeg o skal, jeg gleder meg mye❤️
      Stor fan av deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg